بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/08
شماره 2456 - تاریخ 1403/02/08
آخرین اخبار
سیدصالحی: نکونام کار بزرگی کرد/ تیمی موفق می‌شود که میانه زمین را تصاحب کند
ارائه حوزه های چهارگانه همکاری های معدنی ایران و آفریقا
رشد 16.3 درصدی تولید فولاد خام ایران
حیات در فلات مرکزی با اجرای خط یک پروژه انتقال آب خلیج فارس
امکان مشارکت سودآور مردم در بخش معدن فراهم می شود
افتتاح خانه بهداشت کارگری در محل طرح فولاد سازی قروه
رعایت الزامات حوزه HSE همگام با روند توسعه، در اولویت ایمیدرو قرار گیرد
پوستر نوزدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم رونمایی شد
هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر پیش‌بینی می‌کند
اظهارات ضد و نقیض درباره یک مهمان‌ ویژه
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
قالیباف: مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
عملکرد سه ماهه ۱۲ صندوق بخشی فعال در بازار سرمایه با صدرنشینی "سمان"
عملکرد سه ماهه ۱۲ صندوق بخشی فعال در بازار سرمایه با صدرنشینی "سمان"
پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومانی اوراق مرابحه "سیرنگ" با نرخ سود ۲۳ درصدی
پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومانی اوراق مرابحه "سیرنگ" با نرخ سود ۲۳ درصدی
بزرگداشت شهدای مدافع سلامت در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
جلب مشارکت مردمی در پشتیبانی و مراقبت از طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی
سیمای شبانه 7 بوستان منطقه 19 با اصلاح و تعمیر ۱۷۷ شعله از ابتدای سال روشن تر شد
نصب سازه پرتابل فرهنگی درجوار اماکن مذهبی وکانون تجمعات مردمی
ارزیابی امکانات، تجهیزات و ملزومات نگهداشت فضای سبز منطقه ٦ تهران
جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه۵
از ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی تا اصناف و مشاغل مزاحم
اهمیت فرهنگ‌سازی در ارتقای مسئولیت اجتماعی حفظ محیط زیست
برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
افتتاح اولین دبیرخانه کانون نوجوانان منطقه 13
تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری
ایمن سازی و زیباسازی ۵۲ دستگاه پل عابر پیاده در منطقه ۲۱
بازرسی کارشناسان اداره HSE از سطح نواحی
اجرای عملیات رنگ آمیزی المان های بوستانی - عمرانی و ترافیکی در بوستان جنگلی یاس فاطمی
بازدید وزیر کشور از پروژه های سازمان نوسازی شهر تهران
با همکاری شهرداری تهران بسته‌های ویژه نوسازی بافت فرسوده تدوین می شود
برگزاری آیین افتتاحیه زورخانه ده ونک با حضور مسئولان شهری پایتخت و پیشکسوتان ورزش باستانی
از احداث بیمارستان جدید در منطقه تا منتقل شدن خط راه آهن تهران-اهواز
اجرای طرح همیاران آرامش در منطقه۲۲
آغاز بکار نخستین خانه خلاقیت و نوآوری در منطقه ۲۲ تهران
برگزاری جلسه عملیاتی طرح های تحولی خدمت در سال ۱۴۰۳
آغاز طرح ویژه الگوی خدمت در معابر منتخب منطقه ۱۶
برپایی میز خدمت سلامت و ویزیت رایگان کارکنان در منطقه ۱۶
شناسایی و پلمپ ایستگاه غیر مجاز پسماند در بازار حضرتی منطقه ۱۲
لزوم برنامه ریزی جهت انجام به موقع پروژه های احداثی منطقه در سال ۱۴۰۳
اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه۲ تدوین شد
ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
آفریقا؛ قاره فرصت‌ها/ موانع همکاری‌های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
رفتار غیرانسانی آمریکا نسبت به دانشجویان معترض شرم‌آور است/ دانشگاهیان جهان باید خون گریه کنند
رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
کد خبر: 169793 | تاریخ : ۱۳۹۷/۳/۲۹ - 16:08
کاهش ۳۰درصدی درآمد شهرداری از محل فروش طرح ترافیک
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران :

کاهش ۳۰درصدی درآمد شهرداری از محل فروش طرح ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از استقرار پلیس در معابری که برخی از شهروندان اقدام به مخدوش کردن پلاک می‌کنند، خبر داد.

نوآوران آنلاین-محسن پورسیدآقایی در واکنش به این انتقاد که تعطیلی مدارس و ماه رمضان باعث کاهش ترافیک شده نه طرح ترافیک جدید به اقتصادآنلاین گفت: اولا دانشگاه علم صنعت گزارش داده که کاهش ترافیک ناشی از طرح ترافیک جدید بوده و دوما اینکه گفته شد که ما یک تاثیر اولیه را گزارش دهیم و ما فقط هفته اول را با هفته سوم مقایسه کردیم که در نتیجه آن 43 درصد طول ازدحام ترافیک معابر کاهش پیدا کرده است؛ نگفتیم تمام سال این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: این دو هفته ماه رمضان یا تعطیلی مدرسه نبود و شرایط آب و هوایی تغییر شگرفی نداشته است. دانشگاه  مقایسه علمی را رعایت کرده و  محدوده زوج و فرد و کل شهر بر روی نمودار آورده شده است. بعضی روزها ترافیک یک درصد کمتر یا بیشتر شده که در رفتار ترافیکی شهر معنی دار نیست.

پورسیدآقایی درباره مشکل سامانه ثبت‌نام طرح ترافیک نیز اظهار کرد: ما گزارشی از مشکلات سامانه نداریم. به جز چند روز اولی که ثبت نام ها شروع شده بود و مردم با نحوه ورود به سامانه آشنا نبودند و یا به دلیل افزایش امنیتی سیستم‌های IT که کوچکترین اختلالات را همیشه بی‌جواب می‌گذارد، مشکلاتی ایجاد شد اما بعد از اینکه مردم با نحوه کار با سامانه آشنا شدند و شرایط سیستم خود را برای ثبت‌نام مهیا کردند، اتصال برقرار شد.

وی ادامه داد: بیش از 250 هزار خودرو در سامانه ثبت شده است. ما هر روز برای شهروندان صورت حساب میفرستیم. اگر هزار تومان بیشتر برداشته می‌شد همه  سر ما می‌ریختند که چرا بیشتر برداشت شد! اگر سامانه‌ای مشکل داشت دائما برای شهروندان صورت حساب فرستاده نمی‌شد و یا مشکلی به وجود می‌آمد اما هیچ اعتراضی نداشتیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که درآمد شهرداری از محل طرح ترافیک چقدر کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: فعلا پیش‌بینی‌مان این است که درآمد وصولی مان نسبت به سال 96 حدود 30 درصد کاهش داشته باشد.سال گذشته روزانه 20هزار سهمیه می‌گذاشتیم که 11هزار نفر می‌خریدند.امسال متوسط 26هزار نفر روزانه طرح می‌خرند اما مبلغ در گذشته حدودا 40 هزار تومان بود که در حال حاضر حدود 19هزار تومان است. البته مطالباتی هم از مردم داریم. باید کم کم میان شهروندان فرهنگ‌سازی شود که عدم ثبت نام و واریز وجه باعث می‌شود علاوه بر پرداخت مضاعف، جریمه نیز می‌شوند.

پورسیدآقایی درباره افزایش افراد پیاده برای پوشش ورود متخلفان به محدوده طرح ترافیک، گفت: کسانی می‌گویند اضافه شده باید دلیل بیاورند. در تمام معابر و به ویژه مکان‌هایی که مخدوش‌سازی پلاک انجام می‌شد پلیس نیرو گذاشته است و در واقع تعداد این افراد کاهش پیدا کرده است. ضمنا چون قیمت برای ورود به طرح ترافیک کاهش پیدا کرده انگیزه تخلف کمتر است چون اگر کسی می خواهد ده صبح وارد طرح شود باید 13 هزار و 400 تومان پول دهد و در نتیجه صرف نمی‌کند که 5یا 10هزار تومن به افراد پیاده بدهد.در سال‌های گذشته چون قیمت طرح 40هزار تومان بود، 5هزار تومان برای رد شدن از محدوده مبلغ مناسبی بود. این در حالی است که بعضی می‌گفتند اگر جریمه شویم باید 20تومان دهیم، در نتیجه طرح 40هزار تومانی نمی‌خریدند.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره پاک کردن جریمه ورود به طرح ترافیک از سوی بعضی ارگان‌ها گفت: دیگر نمی‌توانند جریمه‌هایشان را پاک کنند زیرا بدهی هر خودرو ثبت می‌شود. طبق راهکار قانونی مصوبه شهرداری مکلف است بدهی را به مالک براساس آخرین آدرسی که راهور دارد ابلاغ کند و اگر مالک ظرف مهلتی اعتراض نکرد قطعی تلقی می شود.

وی ادامه داد:  مثل اسناد لازم الوصول حق داریم حکم بگیریم و وصول کنیم.دستگاه‌های دولتی دیگر جای فرار ندارند چون می‌دانند هرچقدر بدهی‌شان را ندهند، زیاد می‌شود و در نهایت ما می‌توانیم آن را وصول کنیم.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.