بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 181130 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - 10:12
نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است
مدیراستانی بانک ایران زمین عنوان کرد:

نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است

گردهمایی سراسری معاونین و تحویلداران شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با هدف ابلاغ مفاد همایش سراسری تهران با حضور مدیراستان، معاونین و تحویلداران شعب برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی: محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری با ارج نهادن زحمات کلیه عزیزان مراتب تقدیر تشکر از سوی مقام محترم مدیریت عامل بانک در همایش روسای شعب سراسر کشور را ابلاغ و با تشریح مفاد همایش در خصوص تلاش های چند ماه گذشته و همت صورت گرفته نکاتی را ِیادآور و کار تیمی را ارزشمند عنوان و ایجاد هماهنگی جهت تحقق اهداف را بیش از پیش مهم و یکی از اصول پیشبرد آن برشمرد و گفت باید به درستی در مسیر مشخص شده گام برداشته و زمینه لازم جهت موفقیت بانک را در دستیابی به چشم انداز ها را هموار نمود.

وی در ادامه با اشاره به موانع پیش رو، فرصت ها و تهدیدها ایراد سخن نمود و با حساس دانستن شرایط کنونی، رشد صورت گرفته را لازم ولی کافی ندانست و وجود نیروی انسانی قوی در استان را عامل اصلی و تاثیر گذار در رشد و جذب منابع عنوان و از همه همکاران خواست با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده فرد فرد همکاران گذاشته شده در حد انتظارات مدیران و سهامداران و اولیای گرامی بانک حرکت و به آرمان های بانک دست یابند.
مدیر منطقه ای بانک ایران زمین ضمن تشریح زمینه های فعالیت بانک در بخش های متنوع و مختلف افزود: برای تثبیت و تقویت بنیه های مورد نیاز بانک باید تلاش مضاعفی با چاشنی کار مقرون به صرفه و به عنوان یک بنگاه اقتصادی به اصل انتفاع و حصول آن جهت تداوم فعالیت نگاه متفاوتی ترسیم داشت.
سبزواری اظهار کرد: اهداف جدیدی تا پایان سال به شعب ابلاغ شده لیکن شروطی بر این مهم از قبیل: تعیین مبلغ ریالی، رشد حداقل ده درصدی نسبت به منابع آذر ماه و تحقق 150درصدی هدف آذرماه، تا پایان سال موثر بوده و رسیدن به این امر اساسی را در سایه برنامه ریزی، هم اندیشی و همت والادر جهت دستیابی به اهداف ضروری دانست.
همچنین در ادامه به تشریح رهنمود های مدیر عامل پرداخت و ایام حساس پیش رو را بسیار مهم عنوان و تلاش در جهت دستیابی به شعب 1000 میلیاردی را از ضروریات دست یافتنی عنوان و افزود: با توجه به تدابیر صورت گرفته انتصاباتی در راستای ارزش آفرینی و زمینه سازی رشد جوانان فراهم شد، لیکن انتظار می رود با همت و کوشش شبانه روزی در ایام باقی مانده تا پایان سال و دستیابی به اهداف ابلاغی پاسخ مناسبی به اعتماد مدیران بانک داده شود. وی همچنین تجهیز منابع ارزان قیمت را در راستای جهش بانک مهم و تعیین کننده برشمرد و افزود: باید همکاران رویکرد بانک را پیگیری کرده و اشراف به آن داشته و استراتژی را شناخته و برای تحقق آن زمان صرف گردد و در این زمینه آموزش لازم نیز مد نظر قرار گیرد.
وی با بیان ضرورت اهمیت ویژه به مبحث مطالبات غیر جاری بانک و راهکارهای جلوگیری از ایجاد مانده در سرفصل های مطالباتی دقت معاونین در این زمینه را راه گشا خواند و گفت: ما به عنوان آینه تمام نمای بانک باید با آراستگی ظاهر و رعایت نظم و انضباط فردی و اجتماعی متمایز عمل کرده و برخورد خوب با مشتری را نمونه ی تاثیر گذار در اذهان مراجعه کنندگان و بهترین ابزار موثر تبلیغاتی دانست.
سبزواری در بخش دوم سخنان خود با تشریح بیانات معاونین عملیات بانکی، بانکداری مدرن و مدیریت امور شعب استانها، تکریم ارباب رجوع را از اصول اولیه بانکها با توجه به پیشینه بنگاه های اقتصادی برشمرد و سرمایه انسانی خوب و متعهد را یک سرمایه بی بدیل برای سازمان دانست، و با تاکید بر لزوم تغییر در بانکداری الکترونیک، آگاهی همکاران در زمینه های مختلف بانکداری دیجیتال را تعیین کننده و راه های رسیدن به این مهم را ارائه سرویس های مناسب و استفاده از تکنولوژی برتر و راهکار برون رفت از عقب افتادگی وجبران آن را توجه به زیر ساخت ها بیان نمود.
وی با اشاره به ضرورت دستیابی به اهداف چشم انداز 1400 ، کسب سهم درصد بیشتر و فراوانی حضور در بانکداری مجازی را زمینه ساز شکوفائی بانکداری دیجیتال و فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری دانست و ارائه پیشنهاد در راستای تامین سرویس های الکترونیک مورد نظر مشتریان را بسیار کارگشا و اثر گذار عنوان کرد.
مدیراستان عنوان کرد: استفاده از بلوغ و نبوغ فکری همکاران و همچنین اشراف کامل در زمینه های اطلاعات بانکداری الکترونیک و اطلاع از نحوه عملکرد بانک های رقیب جهت به روز رسانی و تنوع در ارائه خدمات را با توجه حضور97 درصدی مشتریان و 3 درصدی استفاده کنندگان خدمات الکترونیک بسیارحائز اهمیت و راز ماندگاری ، حفظ ارزش ها و دستیابی به اهداف را در تلاش همگان دانست.
سبزواری ضمن تشریح عملکرد شعب در حوزه های مختلف عملیات بانکی ثبات قدم،پیگیری مستمر،خودباوری و ایمان به اهداف را لازمه موفقیت دانست.
در پایان ضمن برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از زحمات آقایان کفعمی،مشتاقیان و پارسی همکاران بازنشسته جلسه پرسش و پاسخ انجام و تنی چند از همکاران به بیان نقطه نظرات پرداخته و از طرف استان جمع بندی لازم صورت گرفت.
 
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.