بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/26
شماره 2469 - تاریخ 1403/02/26
آخرین اخبار
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
نامگذاری پل محله شهید باقری به نام شهید اکبر ملک‌شاهی
اجرای طرح‌های هوشمندسازی، مکانیزاسیون و مصرف بهینه آب در بوستان جنگلی چیتگر
حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت متحول می شود
کد خبر: 183410 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۴ - 12:50
بطحائی: با اجرای رتبه‌بندی، حقوق‌ تمامی فرهنگیان دو سه برابر نمی‌شود

بطحائی: با اجرای رتبه‌بندی، حقوق‌ تمامی فرهنگیان دو سه برابر نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش رتبه‌بندی معلمان را اصولی‌ترین راه برای حل مشکلات معلمان دانست وگفت: رتبه‌بندی به این معنا نیست که اگر رتبه‌بندی اجرا شد از فردا همه حقوق‌هایشان دو برابر سه برابر بشود. هدف اصلی رتبه‌بندی این است که آن کسی که شایستگی، توانایی، توانمندی بالاتری را پیدا می‌کند باید نظام پرداخت‌ها به او بیشتر توجه بکند.

نوآوران آنلاین- سید محمد بطحایی در ادامه سفر دو روزه خود به استان ایلام، از دبیرستان دولتی هیأت امنایی شهید آوینی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مدرسه، دانش‌آموزان و مدرسه قرار گرفت و به صحبت‌های آنان گوش داد. در ابتدا به یکی از کلاس های درس رفت و با دانش‌آموزان درباره رشته تحصیلی و علائق‌شان گفت‌وگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بازدید که با حضور استاندار ایلام صورت گرفت، با مدیر، معلمان و فرهنگیان مدرسه شهید آوینی دیدار کرد. معلمان این مدرسه تمام مشکلات، مسائل و دغدغه‌های خود را با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشتند.

بطحایی در گفت‌وگو با معلمان به شرایط بد اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که یک بار برای همیشه وضع آموزش و پرورش رو به بهبودی برود.

وی رتبه‌بندی معلمان را اصولی‌ترین و دقیق‌ترین راه برای حل مشکلات معلمان دانست و ادامه داد: رتبه‌بندی به این معنا نیست که اگر رتبه‌بندی اجرا شد از فردا همه حقوق‌هایشان دو برابر سه برابر بشود. هدف اصلی رتبه‌بندی این است که آن کسی که شایستگی، توانایی، توانمندی بالاتری را پیدا می‌کند باید نظام پرداخت‌ها به او بیشتر توجه بکند. رتبه‌بندی می‌خواهد آن که بیشتر تلاش می‌کند آن که شایستگی بیشتری دارد، آن که سختی‌های بیشتری را تحمل می‌کند، آن که بیشتر در کارش موفق‌تر است در نظام حقوق و مزایا باید بالاتر بگیرد، این اصل حرف اصلی رتبه‌بندی است.

به گزارش مرکز امور هماهنگی ، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش به ایجاد ظرفیت برای مشارکت حداکثری معلمان در تصمیم گیری‌های کلان در این وزارت‌خانه تاکید کرد و گفت: باید ظرفیتی را ایجاد بکنیم که معلمان بدنه آموزش و پرورش بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها مداخله کنند و برای بهبود شرایط آموزش و پرورش به ما کمک کنند.

معلمان این مدرسه مطالبات دیگری از جمله بهبود وضعیت بیمه فرهنگیان را نیز مطرح کردند که وزیر آموزش و پرورش به آن‌ها قول داد این مطالبات را پیگیری کند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.