تامین اجتماعی بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1398/04/26
شماره 1308 - تاریخ 1398/04/26
آخرین اخبار
برجام دفع شر بود/ ادامه مسیر برجام باید مبتنی بر تصمیم‌ حاکمیت باشد
بازگشت ایران به برجام کار بسیار ساده‌ای است
بدون ایران تامین امنیت خلیج فارس ممکن نیست
ضرورت جلوگیری از تسلط «بابک زنجانی‌ها» بر منابع مالی
جریان‌های سیاسی ایران بیش از هر زمان دیگر متحد شدند
دولت در پرونده نجفی مداخله نداشته است
مدیرکل جدید ارتباطات همراه اول منصوب شد
کاهش تعهدات برجام قطعاً ادامه خواهد داشت
تولید هر بیت‌کوین معادل مصرف برق ۲۴ سال یک مشترک خانگی است
کشاورز بازاری امن همچون بورس می خواهد
پول پروپئیچ پرداخت شد
سومین اطلاعیه سازمان لیگ: تا شرایط فراهم نشود، لیگ برتر را آغاز نمی‌کنیم
رفیعی و مصلح از فهرست پرسپولیس خارج شدند
تزریق پول به تنهایی راهگشا نیست
آمادگی کامل دستگاه قضا برای همکاری با سازمان امور مالیاتی
تعداد آثار ارکسترال ضبط شده در کشور به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد
برد پیت و اما استون بازیگر فیلم دمین شازل شدند
پس از برخوردِ جسم سخت به سر" دوباره به روی صحنه می رود.
تهیه‌کنندگان خارج از عُرف در سینما پرداخت نکنند
آقاخانی به‌دنبال لوکیشن کردنشین برای«نون.خ»
دو فیلم ایرانی به ایتالیا می‌روند
«حقیقت» تلخ است
کسری غفوری عضو جدید هيات مديره شركت نفت ايرانول شد
امکان ترمیم نمرات دروس نهایی برای دیپلمه‌های نظام جدید
واکنش حناچی به نامه سازمان بازرسی در مورد انتخابات شورایاری
تهیه پیش نویس اولیه «سیاست‌های کلی تامین اجتماعی» تا پایان مرداد
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از کارخانه پروفیل فولاد آپادانا
اعتراض جمعی از سکنه و کسبه ویلا به یکطرفه شدن/ مردم راه خود را پیدا می‌کنند
پذیرش ۲۵ هزاردانشجو معلم/ جشن «خداحافظی با بخاری‌های نفتی»
بازداشت و بازجویی تعدادی در سازمان غذا و دارو
"مرگ‌هایی" که دیگر به چشم‌مان نمی‌آیند...
مدیر عامل:هدف اصلی بانک جلب رضایت ذینفعان است
کودکان با «سرزمین کودک» بانک‌پاسارگاد، بانکداری می‌آموزند
افزایش سرمایه بانک‌ها شتاب‌دهنده رونق تولید است
۱۴ میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله»
۴۰۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید در ۱۵ ماه گذشته جذب شد
پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خطاب به همکاران
پایداری فعالیت توام با توسعه پایدار
نگاهی به قابلیت‎های سری QLED سامسونگ
با پیشرفته‌ترین فناوری کولرهای گازی آشنا شوید
برنامه‌های بزرگترین اپراتور دیتای ایران برای حضور در الکامپ 2019 تشریح شد
انتشار توکن با پشتوانه طلا نیازمند مصوبه بانک مرکزی است
۱۸۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان فرار مالیاتی در یک سال!
تازه‌ترین پروژه‌های هوشمند شهری در الکامپ
افتتاح هفتمین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در شیراز
سهم هر ایرانی از یارانه‌، ماهی یک میلیون است
ممنوعیت واردات ۱۴۴۸ قلم کالا به کشور
نرخ ارز را ما تعیین نمی‌کنیم
اعتراف وزیر ارتباطات به کم فروشی دربسته های اینترنت
۳۱ تیر؛ مهلت بانک مرکزی به صادرکنندگان برای بازگرداندن ارز
کد خبر: 185911 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۳۰ - 12:54
باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از ورود «کاشی تبریز» و «صبانفت» به باشگاه مشتریان بزرگ بانکداری شرکتی به عنوان استفاده‌کنندگان از این خدمات نوین خبر داد.

نوآوران آنلاین-محمد حسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، از هدفگذاری بانک مسکن برای تعمیم خدمات بانکداری شرکتی در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته در همین راستا پس از «بوتان» که اولین مشتری بزرگ بانکداری شرکتی ما بود، دو مجموعه «کاشی تبریز» و «صبانفت» که یکی از شرکت‌های فعال در بخش ساخت و ساز پروژه‌های بزرگ ساختمانی وزارت نفت است نیز به جمع استفاده‌کنندگان از این خدمات اضافه شدند.

وی با تاکید بر اینکه جذب مشتریان برای بانکداری شرکتی در بانک مسکن طی یک فرایند تدریجی صورت می‌گیرد، گفت: عجله‌ای برای اینکه به آمار تعداد زیاد مشتریان بانکداری شرکتی برسیم نداریم، بلکه بر این هدف متمرکز هستیم که شرکت‌های برند و توانمند را جذب کنیم و این موضوع در تقویت مراودات مالی به مرور زمان با این مشتریان بزرگ رخ می‌دهد. استفاده از خدمات بانکداری شرکتی هم برای شرکت‌ها و هم برای بانک منفعت دارد.
علمداری در تشریح جزییات خدمات بانکداری شرکتی، گفت: به زبان ساده در قالب این خدمات عملا «اختیارات بانک» در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، به این معنا که در شرایط عادی ابتدا مشتری باید تقاضای استفاده از خدمات یا تسهیلات خاصی را ارایه کند و سپس بانک تصمیم بگیرد که این خدمات را در چه سطحی و در چه زمانی به مشتری ارایه کند. این در حالی است که در بانکداری شرکتی مشتری بر اساس حد اعتباری خود یک سال به شکل تضمینی و در هر زمان که بخواهد از خدمات مطلوب خود بهره‌مند می‌شود. این خدمات شامل اخذ تسهیلات، ضمانتنامه بانکی و مواردی از این دست است که اغلب شرکت‌های بزرگ در مقاطع مختلف زمانی به آن نیاز پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بانک مسکن سالانه یک نوبت مشتریان بانکداری شرکتی را اعتبارسنجی می‌کند، گفت: هر سال بر اساس نتایج اعتبارسنجی مشخص می‌شود که این مشتریان تا چه سقفی می‌توانند از خدمات تضمینی بانک مسکن در طول همان سال بنا به درخواست خود استفاده کنند.
به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.
بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.
بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.

  •  
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.