تامین اجتماعی بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1398/02/31
شماره 1271 - تاریخ 1398/02/31
آخرین اخبار
آمار جدید هم شکاف‌ ارز صادراتی را پر نکرد!
تولید اورانیوم خود را ٤ برابر کردیم
وقتی کالایی گران می‌شود برای خرید هجوم می‌آورند/ این فرهنگ باید اصلاح شود
آخرین وضعیت شهرستان سیل زده آق‌قلا از زبان نماینده مردم گرگان
امروز رسانه‌ها با پدیده شفافیت کدر مواجه‌اند
ظریف: هرگز یک ایرانی را تهدید نکن؛ احترام را آزمایش کن، جواب می‌دهد
سفر وزیر خارجه عمان به تهران
اتصال مستقیم به تلگرام از پوسته‌های فارسی امن‌تر است
سرانجام قانون انتخابات مجلس چه می‌شود؟
دولت برای مدیریت گرانی‌های بازار ورود جدی داشته باشد
مصوبات مجلس برای صنعت خودرو خوب است اگر اجرا شود!
واردات خودروی هیبریدی همچنان ممنوع است
برگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو برخلاف تصمیم سران ۳ قوه است
قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «امید آینده»
چشم‌هایی که به «جشن رمضان» دوخته شده
واکنش "زدا" به حواشی انتصاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی در بانک‌پاسارگاد
سکوی کودک و نوجوان ، پر نشاط ترین برنامه پیاده راه فرهنگی بوستان نیاوران
ارائه بسته اینترنت ویژه ماه مبارک رمضان به مشترکین رایتل
تولید رمز یکبار مصرف با " رمزنت" بانک شهر
جابجایی شعبه زرافشان شمالی بانک اقتصادنوین
تقدیر مدیرکل بهزیستی استان گلستان از بانک پارسیان شعبه گرگان
اثر تحریم در اقتصاد با تکیه بر سرمایه‌های داخلی کمرنگ‌تر می‌شود
دو روش «فک رهن» سند ملکی در بانک مسکن
نرخ شکنی به پیکره صنعت بیمه آسیب جدی وارد خواهد کرد
قدردانی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران از مدیر‌ان بانک
بانک سامان، محبوب ترین بانک ایران در سال ۱۳۹۷
عبور تعداد کاربران «بام» از مرز ۳.۵ میلیون نفر
موفقیت معامله ۱۲ قرارداد کشف پریمیوم قیر صادراتی/ استقبال از ابزار مالی جدید بورس کالا
هدیه ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت در طرح «دوشنبه سوری» همراه اول
دنیای جذاب حرفه‌ای‌ها
با اجرای تالار گفتگو سرمایه گذاران در شمال تهران حمایت می شوند
فیلم کوتاه زندگی لزج از جشنواره Art Slope نیویورک جایزه گرفت
امکان توسعه تجارت ایران و قطر از مسیر بورس کالا
تاکید بر توسعه اشتغال در مناطق محروم با کمک به ایجاد بنگاه های اقتصادی
دفاع وزیر راه و شهرسازی از کارآیی تسهیلات بانک مسکن
ایرانسلی‌ها یک گیگابایت اینترنت رایگان می‌گیرند
موزه نقشه شهرداری تهران موزه برتر کشور شد
سایپا پویش ملی داخلی‌سازی قطعات خودرو را راه‌اندازی کرد
آیین تکریم، تودیع و معارفه مدیران گروه سرمایه گذاری خوارزمی برگزار شد
ایجاد امنیت در شبکه های دیجیتالی نگرانی های صنعت بیمه را برطرف خواهد کرد.
افزایش سهم شهرداری ها از مالیات و عوارض ارزش افزوده
آینده روابط عمومی‌ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی
هشدار بانک ملی نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از اپلیکیشن 6
مدیریت بازار ارز با کنترل عرضه و تقاضا
اپلیکیشن رمزساز (اَرَس) در بانک دی راه‌اندازی شد
روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت
شناسه برخط «شهاب» را از شعب بانک ملی ایران بگیرید
نقش محوری بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر دولت
حمایت از اشتغالزایی و تامین آینده با طرح «مهر آتیه نوین»
کد خبر: 185911 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۳۰ - 12:54
باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از ورود «کاشی تبریز» و «صبانفت» به باشگاه مشتریان بزرگ بانکداری شرکتی به عنوان استفاده‌کنندگان از این خدمات نوین خبر داد.

نوآوران آنلاین-محمد حسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، از هدفگذاری بانک مسکن برای تعمیم خدمات بانکداری شرکتی در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته در همین راستا پس از «بوتان» که اولین مشتری بزرگ بانکداری شرکتی ما بود، دو مجموعه «کاشی تبریز» و «صبانفت» که یکی از شرکت‌های فعال در بخش ساخت و ساز پروژه‌های بزرگ ساختمانی وزارت نفت است نیز به جمع استفاده‌کنندگان از این خدمات اضافه شدند.

وی با تاکید بر اینکه جذب مشتریان برای بانکداری شرکتی در بانک مسکن طی یک فرایند تدریجی صورت می‌گیرد، گفت: عجله‌ای برای اینکه به آمار تعداد زیاد مشتریان بانکداری شرکتی برسیم نداریم، بلکه بر این هدف متمرکز هستیم که شرکت‌های برند و توانمند را جذب کنیم و این موضوع در تقویت مراودات مالی به مرور زمان با این مشتریان بزرگ رخ می‌دهد. استفاده از خدمات بانکداری شرکتی هم برای شرکت‌ها و هم برای بانک منفعت دارد.
علمداری در تشریح جزییات خدمات بانکداری شرکتی، گفت: به زبان ساده در قالب این خدمات عملا «اختیارات بانک» در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، به این معنا که در شرایط عادی ابتدا مشتری باید تقاضای استفاده از خدمات یا تسهیلات خاصی را ارایه کند و سپس بانک تصمیم بگیرد که این خدمات را در چه سطحی و در چه زمانی به مشتری ارایه کند. این در حالی است که در بانکداری شرکتی مشتری بر اساس حد اعتباری خود یک سال به شکل تضمینی و در هر زمان که بخواهد از خدمات مطلوب خود بهره‌مند می‌شود. این خدمات شامل اخذ تسهیلات، ضمانتنامه بانکی و مواردی از این دست است که اغلب شرکت‌های بزرگ در مقاطع مختلف زمانی به آن نیاز پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بانک مسکن سالانه یک نوبت مشتریان بانکداری شرکتی را اعتبارسنجی می‌کند، گفت: هر سال بر اساس نتایج اعتبارسنجی مشخص می‌شود که این مشتریان تا چه سقفی می‌توانند از خدمات تضمینی بانک مسکن در طول همان سال بنا به درخواست خود استفاده کنند.
به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.
بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.
بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.

  •  
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.