بانک آینده
تامین اجتماعی
روزنامه نوآوران - 1399/03/07
شماره 1505 - تاریخ 1399/03/07
آخرین اخبار
شمار ناقلان گسترش دهنده کرونا بیش از مبتلایان!
فضای مجازی در رکاب سلاطین
سرمایه گذاری‌های مثبت و منفی در مسکن
فروش سهام عدالت در بانک پارسیان
با کالاکارت بانک مهر ایران خیالتان از وصول اقساط راحت باشد/ بدون نگرانی کالای خود را اقساطي بفروشيد
تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک مهرايران
سامسونگ حامی رسمی قهرمان جهانی وزرش‌های الکترونیکی شد
روحانی: ایرانسل نمونۀ شرکت‌هایی است که بار مسؤولیت سنگین خدمات اقتصاد دیجیتال را بر عهده دارند
تغییر ساعت کار واحدهای بانک ملت از روز ۱۰ خرداد ۹۹
امکان ثبت غیرحضوری درخواست فروش سهام عدالت در بانک ملت
یک جسم، یک ناموس، دو بار قتل!
خوش بینی انصاریفرد به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با «السیلیه»
مصوبه توقف تولید پراید لازم‌الاجراست
تکلیف خانوارهای جامانده از وام یک میلیونی چه شد؟
بازار مسکن به رونق غیرتورمی رسیده است؟
آغوش‌های باز مجلسی در ایام کرونا
سازو کار هزینه یک میلیارد یورو برداشتی از صندوق توسعه ملی باید روشن شود
اعلام موجودیت فراکسیون مستقلین در مجلس یازدهم
قالیباف رییس مجلس یازدهم شد
ایران و ونزوئلا به نیابت از جهان به واشنگتن"نه" گفتند
از طریق فضای مجازی و سیستم الکترونیک می توان با فساد مبارزه کرد
انتصاب لاریجانی به مشاورت رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت
«پرگار»و یک چالش غیرکمدی دیگر/انتظار دیگران الزاماً مطلوب من نیست
گیشه سینماآنلاین؛ گردش مالی ۷.۵میلیاردی و بیش از یک میلیون مخاطب
جزییات پروتکل بهداشتی برگزاری کنسرت‌ها/ تعهد سالن‌داران چیست؟
«کشتارگاه» مجوز نمایش گرفت
شکست پروژه تجاری‌سازی برند «همایون»/ حرفه‌ای‌ها سنگ تمام گذاشتند
۲۱ فیلمی که وام ۳۰۰ میلیونی می‌گیرند/ از «طلا» تا «درخت گردو»
چگونه با اندوه ناشی از شیوع کرونا کنار بیاییم؟
قتل «رومینا»؛ تلنگری به جامعه و حوزه خانواده
کنترل کرونا در کشورهای دارای جمعیت جوان موفق‌تر است؟
ضعف قوانین در حمایت از کودکان
ریشه قتل «رومینا» کجاست؟
مصرف‌کنندگان دخانیات؛ ناقلان بالقوه کرونا
تالارهای پذیرایی همچنان تعطیل / تاکید دوباره بر ممنوعیت عرضه قلیان
آشنایی با «لی اوت»های رایج اینفوگرافیک
توسعه موبایلی!
نگاهی به یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سامسونگ
جزئیات استقبال از بزرگترین کنسرت آنلاین ایران، اعلام شد
«مرکز دادۀ بزرگ ایرانسل» فردا توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
ناموس و قتل های پیدا و پنهان پیرامون آن
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی منصوب شد
آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی؛ روابط عمومی ها هستند
مساعدت ۵۰۰ میلیون ریالی بانک ایران زمین به ایتام تحت حمایت کمیته امداد
آغاز فعالیت خزانه بانک آینده، جهت تحویل گرفتن سکه
۱۳ سؤال درباره قتل رومینا سيزده ساله
بیمه نامه چاپی در صورت درخواست دراختیار بیمه گذاران قرار می گیرد
پیگیری انتشار ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق رهنی
کاهش NPL بانک ملی به ۶ درصد
انتشار نخستین محتوای چندرسانه ای در زمینه فرهنگ سازی امنیت اطلاعات در بانک ملت
کد خبر: 186067 | تاریخ : ۱۳۹۸/۲/۴ - 09:41
برگزاری گردهمایی گروه های دوام مردمی ستاد مدیریت بحران و هلال احمر منطقه22
روابط عمومی شهرداری منطقه22:

برگزاری گردهمایی گروه های دوام مردمی ستاد مدیریت بحران و هلال احمر منطقه22

نشست گروه های دوام منطقه 22 با محور ارائه گزارش اقدامات انجام شده در روزهای بارانی اخیر در سطح منطقه برگزار شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه22، در این نشست که با حضور رضایی رییس هلال احمر منطقه، احسان صفایی معان خدمات شهری منطقه22، علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه22 و مسئولین خانه های دوام و ایمنی دوازده گانه منطقه22 برگزار شد نسبت به انجام اقدامات انجام شده در زمان بارش‌های اخیر بحث و تبادل نظر شد.
صفایی معاون خدمات شهری منطقه22 در این جلسه با ارائه گزارشی از مدیریت بحران بارندگی های اخیر و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در منطقه، گفت: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در سطح منطقه به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده بود.
صفایی اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی سطح منطقه و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات بصورت مستمر انجام می شد.
وی خاطرنشان کرد: انجام عملیات لایروبی جوی های معابر، نظافت کانال ها، دریچه ها و انهار به خصوص معابر اصلی به صورت ویژه با محوریت نواحی طبق زمان بندی مشخص و معین برای رفع مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی انجام شده است.
صفایی  با بیان اینکه از مدتها پیش ،  اقدامات زیر ساختی مختلفی برای حل مشکل آبگرفتگی  در منطقه به انجام رسید بود ادامه داد: به صراحت می گویم که اگر اقدامات و برنامه ریزی های کارکنان و کارشناسان شهرداری منطقه22 الخصوص همکارانم در معاونت خدمات شهری منطقه نبود، بحران های جبران ناپذیری برای منطقه در بارش های اخیر اتفاق می افتاد.
معاون خدمات شهری منطقه22 در پایان عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری منطقه  در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.
گرم شدن کره زمین دلیل  افزایش بارش در روزهای اخیر
در ادامه این نشست طی تماس تلفنی، دکتر پرویز کردوانی  فعال حوزه محیط زیست نظراتی در مورد بارش های اخیر در ایران ارائه داد و گفت: شرایط جوی ایران به دلیل گرم شدن کره زمین در کنار افزایش بارش در مناطق پرباران و کاهش بارش در مناطق کم‌باران بی‌نظم شده است؛ در شرایط بی‌نظمی ممکن است مثلاً در یزد که کم‌باران است ظرف یک ساعت به اندازه دو سال بارش رخ دهد.

برنامه‌ریزی برای زمان بحران باید و مستمر باشد
همچنین طی تماس تلفنی با دکتر بهرام عکاشه زلزله شناس که نظراتی در مورد وضعیت تهران در مورد وقوع زلزله داددن گفت: هدف، ترساندن مردم نیست. هدف، این است که مردم بدانند فرض کنید تهران ما و کشور ما، زلزله خیز است.
وی در ادامه گفت: 190 سال پیش  در شرق تهران زلزله‌ای که گسل مُشا عامل آن بود به  قدرت 7.2 درجه ریشتر رخ داد که ممکن است مجدد رخ دهد، پس باید برنامه ریزی ها برای زمان بحران دوچندان و مستمر شود.
بخشی‌نگری  در مدیریت بحران باید کنار گذاشته شود
در ادامه این نشست علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه22 با تشکر از مشارکت و همکاری شهروندان سطح منطقه در زمان بحران، گفت: از اقدامات انجام شده همکارانم در معاونت خدمات شهری در زمان بارش باران در ایام نوروز تشکر می کنم و اگر این پیشگیری ها نبود حتما دچار بحران و مشکلات می شدیم.
وی در ادامه با بیان اینکه باید این اقدامات به خوبی به شهروندان اطلاع رسانی شود، ادامه داد: مردم از این اقدامات بی اطلاع هستند و باید صدا و سیما در اطلاع رسانی به مدیریت شهری کمک کند.
خامسیان با انتقاد از برخی اظهار نظرها در خصوص عدم اقدامات لازم  درخصوص پیشگیری از وقوع سیل  در طول 30سال گذشته در شهر تهران ، گفت: اینکه بگویم در 30سال گذشته برای مدیریت بحران شهر تهران هیچ اقدامی انجام نشده است نادرست است و اینگونه اظهارات اوج بی انصافی است.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه22 با بیان اینکه اگر آسیب شناسی انجام می دهیم باید حتما همراه با  احصا نقاط ضعف و قوت باشد، افزود: یکی از مشکلات ما در زمینه مدیریت بحران بخشی نگری است. هر دستگاهی علاقه دارد خود را سرآمد حوزه مدیریت بحران نشان دهد در حالیکه یکپارچگی و هماهنگی در مدیریت بحران یک اصل اساسی است.
عضو کمیته رسانه مدیریت بحران شهر تهران از همراهی مردم در بارش های اخیر در تهران با مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: یادمان نرفته است که در گذشته با اندک باراانی چه اتفاقاتی در شهر تهران رخ می داد، خوشبختانه با حضور میدانی مدیریت شهری کمترین چالش را شهروندان در منطقه و ترددشان در سطح شهر تهران احساس کردند که بای

علیزاده شهرداری منطقه ۲۲, [۲۴.۰۴.۱۹ ۱۰:۱۰]
[Forwarded from علیزاده شهرداری منطقه ۲۲]
د این روش مدیریتی ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینگه نباید با بیان برخی از اظهار نظرهای بعضا غلط دل مردم را خالی کنیم، گفت: دستگاه های اجرایی و کمک رسان در زمان بحران نباید یک به یک گزارشی جداگانه به مردم بدهند .خوب است که برنامه‌ریزیی انجام شود تا فقط از طریق یک ارگان اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به شهروندان ارائه شود.
در ادامه این نشست  دکتر حسین جعفریان رییس ستاد مدیریت بحران منطقه22، طی سخنانی از اقدامات انجام شده این ستاد در زمان بارش باران در سطح منطقه گزارشی را ارائه کرد و گفت: با کمک همکارانم در شهرداری منطقه22 نقاط حادثه خیز در سطح منطقه شناسایی شده است و با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان از جمله هلال احمر تلاش کردیم بحران از سطح منطقه به حداقل کاهش پیدا کند که خوشبختانه شهروندان این مهم را به خوبی احساس می کنند.
وی همچنین بر ضرورت آسیب شناسی به موقع در زمینه مدیریت بحران تاکید کرد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.