تامین اجتماعی بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1398/02/31
شماره 1271 - تاریخ 1398/02/31
آخرین اخبار
آمار جدید هم شکاف‌ ارز صادراتی را پر نکرد!
تولید اورانیوم خود را ٤ برابر کردیم
وقتی کالایی گران می‌شود برای خرید هجوم می‌آورند/ این فرهنگ باید اصلاح شود
آخرین وضعیت شهرستان سیل زده آق‌قلا از زبان نماینده مردم گرگان
امروز رسانه‌ها با پدیده شفافیت کدر مواجه‌اند
ظریف: هرگز یک ایرانی را تهدید نکن؛ احترام را آزمایش کن، جواب می‌دهد
سفر وزیر خارجه عمان به تهران
اتصال مستقیم به تلگرام از پوسته‌های فارسی امن‌تر است
سرانجام قانون انتخابات مجلس چه می‌شود؟
دولت برای مدیریت گرانی‌های بازار ورود جدی داشته باشد
مصوبات مجلس برای صنعت خودرو خوب است اگر اجرا شود!
واردات خودروی هیبریدی همچنان ممنوع است
برگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو برخلاف تصمیم سران ۳ قوه است
قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «امید آینده»
چشم‌هایی که به «جشن رمضان» دوخته شده
واکنش "زدا" به حواشی انتصاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی در بانک‌پاسارگاد
سکوی کودک و نوجوان ، پر نشاط ترین برنامه پیاده راه فرهنگی بوستان نیاوران
ارائه بسته اینترنت ویژه ماه مبارک رمضان به مشترکین رایتل
تولید رمز یکبار مصرف با " رمزنت" بانک شهر
جابجایی شعبه زرافشان شمالی بانک اقتصادنوین
تقدیر مدیرکل بهزیستی استان گلستان از بانک پارسیان شعبه گرگان
اثر تحریم در اقتصاد با تکیه بر سرمایه‌های داخلی کمرنگ‌تر می‌شود
دو روش «فک رهن» سند ملکی در بانک مسکن
نرخ شکنی به پیکره صنعت بیمه آسیب جدی وارد خواهد کرد
قدردانی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران از مدیر‌ان بانک
بانک سامان، محبوب ترین بانک ایران در سال ۱۳۹۷
عبور تعداد کاربران «بام» از مرز ۳.۵ میلیون نفر
موفقیت معامله ۱۲ قرارداد کشف پریمیوم قیر صادراتی/ استقبال از ابزار مالی جدید بورس کالا
هدیه ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت در طرح «دوشنبه سوری» همراه اول
دنیای جذاب حرفه‌ای‌ها
با اجرای تالار گفتگو سرمایه گذاران در شمال تهران حمایت می شوند
فیلم کوتاه زندگی لزج از جشنواره Art Slope نیویورک جایزه گرفت
امکان توسعه تجارت ایران و قطر از مسیر بورس کالا
تاکید بر توسعه اشتغال در مناطق محروم با کمک به ایجاد بنگاه های اقتصادی
دفاع وزیر راه و شهرسازی از کارآیی تسهیلات بانک مسکن
ایرانسلی‌ها یک گیگابایت اینترنت رایگان می‌گیرند
موزه نقشه شهرداری تهران موزه برتر کشور شد
سایپا پویش ملی داخلی‌سازی قطعات خودرو را راه‌اندازی کرد
آیین تکریم، تودیع و معارفه مدیران گروه سرمایه گذاری خوارزمی برگزار شد
ایجاد امنیت در شبکه های دیجیتالی نگرانی های صنعت بیمه را برطرف خواهد کرد.
افزایش سهم شهرداری ها از مالیات و عوارض ارزش افزوده
آینده روابط عمومی‌ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی
هشدار بانک ملی نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از اپلیکیشن 6
مدیریت بازار ارز با کنترل عرضه و تقاضا
اپلیکیشن رمزساز (اَرَس) در بانک دی راه‌اندازی شد
روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت
شناسه برخط «شهاب» را از شعب بانک ملی ایران بگیرید
نقش محوری بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر دولت
حمایت از اشتغالزایی و تامین آینده با طرح «مهر آتیه نوین»
کد خبر: 186067 | تاریخ : ۱۳۹۸/۲/۴ - 09:41
برگزاری گردهمایی گروه های دوام مردمی ستاد مدیریت بحران و هلال احمر منطقه22
روابط عمومی شهرداری منطقه22:

برگزاری گردهمایی گروه های دوام مردمی ستاد مدیریت بحران و هلال احمر منطقه22

نشست گروه های دوام منطقه 22 با محور ارائه گزارش اقدامات انجام شده در روزهای بارانی اخیر در سطح منطقه برگزار شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه22، در این نشست که با حضور رضایی رییس هلال احمر منطقه، احسان صفایی معان خدمات شهری منطقه22، علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه22 و مسئولین خانه های دوام و ایمنی دوازده گانه منطقه22 برگزار شد نسبت به انجام اقدامات انجام شده در زمان بارش‌های اخیر بحث و تبادل نظر شد.
صفایی معاون خدمات شهری منطقه22 در این جلسه با ارائه گزارشی از مدیریت بحران بارندگی های اخیر و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در منطقه، گفت: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در سطح منطقه به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده بود.
صفایی اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی سطح منطقه و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات بصورت مستمر انجام می شد.
وی خاطرنشان کرد: انجام عملیات لایروبی جوی های معابر، نظافت کانال ها، دریچه ها و انهار به خصوص معابر اصلی به صورت ویژه با محوریت نواحی طبق زمان بندی مشخص و معین برای رفع مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی انجام شده است.
صفایی  با بیان اینکه از مدتها پیش ،  اقدامات زیر ساختی مختلفی برای حل مشکل آبگرفتگی  در منطقه به انجام رسید بود ادامه داد: به صراحت می گویم که اگر اقدامات و برنامه ریزی های کارکنان و کارشناسان شهرداری منطقه22 الخصوص همکارانم در معاونت خدمات شهری منطقه نبود، بحران های جبران ناپذیری برای منطقه در بارش های اخیر اتفاق می افتاد.
معاون خدمات شهری منطقه22 در پایان عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری منطقه  در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.
گرم شدن کره زمین دلیل  افزایش بارش در روزهای اخیر
در ادامه این نشست طی تماس تلفنی، دکتر پرویز کردوانی  فعال حوزه محیط زیست نظراتی در مورد بارش های اخیر در ایران ارائه داد و گفت: شرایط جوی ایران به دلیل گرم شدن کره زمین در کنار افزایش بارش در مناطق پرباران و کاهش بارش در مناطق کم‌باران بی‌نظم شده است؛ در شرایط بی‌نظمی ممکن است مثلاً در یزد که کم‌باران است ظرف یک ساعت به اندازه دو سال بارش رخ دهد.

برنامه‌ریزی برای زمان بحران باید و مستمر باشد
همچنین طی تماس تلفنی با دکتر بهرام عکاشه زلزله شناس که نظراتی در مورد وضعیت تهران در مورد وقوع زلزله داددن گفت: هدف، ترساندن مردم نیست. هدف، این است که مردم بدانند فرض کنید تهران ما و کشور ما، زلزله خیز است.
وی در ادامه گفت: 190 سال پیش  در شرق تهران زلزله‌ای که گسل مُشا عامل آن بود به  قدرت 7.2 درجه ریشتر رخ داد که ممکن است مجدد رخ دهد، پس باید برنامه ریزی ها برای زمان بحران دوچندان و مستمر شود.
بخشی‌نگری  در مدیریت بحران باید کنار گذاشته شود
در ادامه این نشست علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه22 با تشکر از مشارکت و همکاری شهروندان سطح منطقه در زمان بحران، گفت: از اقدامات انجام شده همکارانم در معاونت خدمات شهری در زمان بارش باران در ایام نوروز تشکر می کنم و اگر این پیشگیری ها نبود حتما دچار بحران و مشکلات می شدیم.
وی در ادامه با بیان اینکه باید این اقدامات به خوبی به شهروندان اطلاع رسانی شود، ادامه داد: مردم از این اقدامات بی اطلاع هستند و باید صدا و سیما در اطلاع رسانی به مدیریت شهری کمک کند.
خامسیان با انتقاد از برخی اظهار نظرها در خصوص عدم اقدامات لازم  درخصوص پیشگیری از وقوع سیل  در طول 30سال گذشته در شهر تهران ، گفت: اینکه بگویم در 30سال گذشته برای مدیریت بحران شهر تهران هیچ اقدامی انجام نشده است نادرست است و اینگونه اظهارات اوج بی انصافی است.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه22 با بیان اینکه اگر آسیب شناسی انجام می دهیم باید حتما همراه با  احصا نقاط ضعف و قوت باشد، افزود: یکی از مشکلات ما در زمینه مدیریت بحران بخشی نگری است. هر دستگاهی علاقه دارد خود را سرآمد حوزه مدیریت بحران نشان دهد در حالیکه یکپارچگی و هماهنگی در مدیریت بحران یک اصل اساسی است.
عضو کمیته رسانه مدیریت بحران شهر تهران از همراهی مردم در بارش های اخیر در تهران با مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: یادمان نرفته است که در گذشته با اندک باراانی چه اتفاقاتی در شهر تهران رخ می داد، خوشبختانه با حضور میدانی مدیریت شهری کمترین چالش را شهروندان در منطقه و ترددشان در سطح شهر تهران احساس کردند که بای

علیزاده شهرداری منطقه ۲۲, [۲۴.۰۴.۱۹ ۱۰:۱۰]
[Forwarded from علیزاده شهرداری منطقه ۲۲]
د این روش مدیریتی ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینگه نباید با بیان برخی از اظهار نظرهای بعضا غلط دل مردم را خالی کنیم، گفت: دستگاه های اجرایی و کمک رسان در زمان بحران نباید یک به یک گزارشی جداگانه به مردم بدهند .خوب است که برنامه‌ریزیی انجام شود تا فقط از طریق یک ارگان اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به شهروندان ارائه شود.
در ادامه این نشست  دکتر حسین جعفریان رییس ستاد مدیریت بحران منطقه22، طی سخنانی از اقدامات انجام شده این ستاد در زمان بارش باران در سطح منطقه گزارشی را ارائه کرد و گفت: با کمک همکارانم در شهرداری منطقه22 نقاط حادثه خیز در سطح منطقه شناسایی شده است و با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان از جمله هلال احمر تلاش کردیم بحران از سطح منطقه به حداقل کاهش پیدا کند که خوشبختانه شهروندان این مهم را به خوبی احساس می کنند.
وی همچنین بر ضرورت آسیب شناسی به موقع در زمینه مدیریت بحران تاکید کرد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.