بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 187855 | تاریخ : ۱۳۹۸/۳/۲۸ - 19:18
باید از مردم تهران عذرخواهی کنیم
شهردار تهران:

باید از مردم تهران عذرخواهی کنیم

حناچی گفت: از مردم تهران باید عذرخواهی کنیم، زیرا سرویسی که ‌به آنها در سطح شهر می‌دهیم متناسب با حجم تقاضا نیست.

نوآوران آنلاین- پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی گفت: برایند ما افزایش سهم حمل و‌نقل عمومی و کاهش استفاده از خودروی شخصی باید باشد، اما به این دلیل که با مبانی نظری پیوسته این هدف را  دنبال نکردیم، نمی‌توان گفت به این هدف دست پیدا کرده‌ایم. وی با بیان این نکته که ۸۰ درصد آلودگی در سطح شهر تهران مربوط به خودروهایی است که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند و 40 درصد آلودگی خودروهای شخصی است، گفت: باید کاری کرد استفاده از خودروهای تک سرنشین در سطح شهر کاهش یابد. شهردار تهران در ادامه افزود: هنوز هم سهم حمل و‌نقل شخصی اولویت حمل و‌نقل است و حتی آهنگش هم به سمت منفی شدن و یا صفر شدن نرفته است. باید استفاده را به حداقل برسانیم و آن را به ضدارزش تبدیل کنیم، اما نه به اجبار و باید با تعامل و مجاب کردن این کار را انجام دهیم.زمانی موفق می‌شویم که مردم را در کارمان همراه کنیم. وی با ابراز نارضایتی از تبلیغات صدا و سیما که تولید دوش و کفش را در تیزر تبلیعاتی قرار می دهد، اظهار داشت:حجم تبلیغی که برای سر دوش و‌ کفش می‌شود از پخش گزارشات درباره وضعیت حمل و نقل بیشتر است مگر ما چقدر نیاز به سردوش داریم؟ هرچند تولید داخل و قابل احترام است. او افزود: از این رفتار تعجب می‌کنم و تاسف می‌خورم که چرا حمل و نقل ما بین برنامه های پربازیدید جایی ندارد.البته شاید تقصیر ما باشد که تولید نمی‌کنیم، اما این انتقاد هم وارد است که این مسائل مهم چرا در برنامه‌های تلویزیون جایی ندارد. وی در ادامه اظهار داشت: از مردم تهران باید عذرخواهی کنیم، زیرا سرویسی که ‌به آنها در سطح شهر می‌دهیم متناسب با حجم تقاضا نیست.باید تمام تلاشمان را بکنیم که این ضعف را جبران کنیم و‌خوشبختانه دولت همراهی دارد. همچنین محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در این مراسم گفت: با توسعه معابر و ساخت بزرگراه و اتوبان نمی توان معضل ترافیک تهران را حل کرد و باید کاهش میل استفاده از خودروهای شخصی را به عنوان راه حل اساسی در دستور کار قرار داد، اما در کنار آن باید حمل و نقل عمومی را نیز گسترش داد. وی با اشاره به اینکه در کنار این موارد باید فرهنگ استفاده از دوچرخه را نیز گسترش دهیم. پورسیدآقایی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته به جای حل مسئله فرسودگی مینی بوس، مسئله را پاک کردند، اظهار داشت:  مینی بوس از مد حمل و‌نقل حذف شده بود در حالی که نباید در همه خطوط از اتوبوس استفاده شود. درنتیجه در مسیرهایی که فواصل کوتاه است و مسافر کم باید مینی بوس جایگزین شود که در برنامه 5 ساله مشخص شد در چه خطوطی مینی بوس جایگزین شود. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این نکته که اضافه شدن مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی را تا رسیدن به 800 دستگاه مینی بوس ادامه خواهیم داد به نگرانی هایی که  برای دودزا بودن خودروهای دیزلی وجود دارد اشاره کرد و افزود: نگران دودزا بودن اتوبوس نیستیم زیرا همه مجهز به فیلتر دوده هستند. ۱۰۰دستگاه فیلتر دوده خریداری کردیم و درپاسخ به این شائبه که نصب فیلتر دوده باعث خرابی اتوبوس می‌شود، قرارداد نصب را با خود سازنده اتوبوس بستیم که بنا بر مشخصات فنی خودرو فیلتر دوده نصب شود. وی در ادامه افزود: بنا داریم تمام اتوبوس های تهران حداقل آن‌هایی که متعلق به شهرداری است را مجهز به فیلتر دوده کنیم. پورسیدآقایی در ادامه به عدد حاصل از صرفه جویی تبدیل اتوبوس‌ها دیزلی به اتوبوس گازسوز اشاره کرد و گفت: میزان صرفه جویی سوخت  در طی 12 سال به 142 هزار دلار رسید و این عدد امکان ادامه نوسازی اتوبوس ها توسط بخش خصوصی را فراهم کرد. در نتیجه وزارت نفت متعهد شد از محل صرفه جویی در مصرف سوخت، به ازای خروج یک اتوبوس فرسوده و جایگزینی اتوبوس گازسوز  142 هزار دلار پرداخت کند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.