بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/03/01
شماره 2473 - تاریخ 1403/03/01
آخرین اخبار
امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم
امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان
پیام تسلیت محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مباركه در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان
پیام تسلیت محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مباركه در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
از دستور بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها تا تبدیل این مراکز به اتاق فکر اندیشه‌ورزی دولت
بهره برداری مجدد از استخر بوستان بانوان منطقه 19
تعطیلی فروشگاه‌های شهروند تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲ خرداد
اجرای نقاشی ديواری در محوطه پارک آموزش ترافيک در منطقه ۲۱
بهسازی و مرمت ۵ هزار مترمربع عناصر شهری در سطح منطقه ۲۱
منطقه۶ تهران آماده میزبانی از مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت شد
بازدید صبحگاهی معاون فنی و عمرانی منطقه۵ از روند پروژه توسعه محله ای بوستان آپادانا
بازدید از ماشین آلات و ادوات پیمانکار اداره خدمات شهری منطقه۵
از برگزاری مراسمات عزاداری تا برپایی بیرق‌ و حجله های عزا در باب الرضای تهران
ضرورت های تولید مسکن در پایتخت
رفع خاموشی های منطقه ۱۵، با نصب ۱۴۴ برج نوری
دارالشهدای تهران در عزای شهادت رئیس جمهور سیاه پوش شد
منطقه۲ پایتخت آماده برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای خدمت
مراسم تشییع پیکر پاک مامور نیروی انتظامی در شمال شرق شهر
اجرای ۲۰ هزار روکش آسفالت مکانیزه در خیابان ۱۷ شهریور
قلب تهران سیاه‌پوش شد
رفع خاموشی بوستان‌های محلی و منطقه‌ای منطقه۲۲
برافراشته شدن پرچم های عزا در منطقه 22
علیرضا حیدری: یزدانی در نبود تیلور می‌تواند طلای المپیک بگیرد
تشریح تمهیدات ترافیکی تهران برای تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی/ اعمال محدودیت‌ها از ۴ صبح چهارشنبه
شهید رئیسی، سردار خنثی سازی تحریم
باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم
رهبری بر پیکرهای شهدای خدمت نماز می‌خوانند
روند کاهشی نرخ دلار در راستای تصمیم استراتژیک رئیس جمهور شهید
مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رئیس‌جمهور شهید
مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رئیس‌جمهور شهید
برقراری سرویس‌دهی خط ۵ در مسیر ارم سبز - گلشهر
از سرگیری خدمات رسانی به مسافران خط 5 مترو تهران در ایستگاه صادقیه
رویه تعیین سهم متعلق به هر یک از انواع مختلف سپرده از مازاد سود سال ۱۴۰۳
رویه تعیین سهم متعلق به هر یک از انواع مختلف سپرده از مازاد سود سال ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر در پی شهادت خادم مجاهد، شهید آیت الله رئیسی
پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر در پی شهادت خادم مجاهد، شهید آیت الله رئیسی
تسهیلات تا سقف 600 میلیون تومان با طرح"شایان یک"بانک ملت
تسهیلات تا سقف 600 میلیون تومان با طرح"شایان یک"بانک ملت
پیام تسلیت رئیس‌ کل بانک مرکزی در پی شهادت‌ رئیس‌جمهور
پیام تسلیت رئیس‌ کل بانک مرکزی در پی شهادت‌ رئیس‌جمهور
تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل
تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل
پیام مدیر عامل بانک سرمایه در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه
پیام مدیر عامل بانک سرمایه در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه
اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه ملت سپرده شد
اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه ملت سپرده شد
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه را تسلیت گفتند
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه را تسلیت گفتند
پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت شهادت جانسوز، رییس‌جمهور محترم و هیأت همراه
پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت شهادت جانسوز، رییس‌جمهور محترم و هیأت همراه
پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور
پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور
جامعه هنری یک‌صدا اندوهگین است
«آیت‌الله رئیسی» پشتیبان استوار زیست‌بوم علم و فناوری کشور بود
پیام تسلیت سرپرست بانک سینا در پی شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه
پیام تسلیت سرپرست بانک سینا در پی شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه
جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد
رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت
بانک ملی ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان را در پی حادثه سانحه هوایی تسلیت گفت
بانک ملی ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان را در پی حادثه سانحه هوایی تسلیت گفت
با صدور پیامی مدیرعامل بانک سپه شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت
با صدور پیامی مدیرعامل بانک سپه شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت
پیام تسلیت سرپرست بانک به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان
پیام تسلیت سرپرست بانک به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان
پیام تسلیت مدیر عامل بانک مسکن در پی شهادت رییس جمهور مردمی
پیام تسلیت مدیر عامل بانک مسکن در پی شهادت رییس جمهور مردمی
کد خبر: 188694 | تاریخ : ۱۳۹۸/۴/۲۱ - 16:41
از ورود ۴ قطار نو به مترو تا احصای مشکلات جدید در خط ۷

از ورود ۴ قطار نو به مترو تا احصای مشکلات جدید در خط ۷

مدیرعامل متروی تهران با ارائه گزارشی از وضعیت مترو در پایتخت، در عین حال به انتقادات نیز پاسخ داد.

نوآوران آنلاین-علی امام در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر کم‌کاری مترو در دوره مدیریت شهری جدید، با بیان این‌که در زمان تغییر مدیریت شهری در دو سال قبل موضوع نواقص ایمنی خط ۷ مترو مطرح بود، گفت: بعد از روی کار آمدن تیم مدیریت جدید، خط ۷ به دلیل نواقص جدی بسته شد و اولویت این بود که خط ۷ را به وضعیت قابل قبولی برای افتتاح برسانیم که حد فاصل ایستگاه مهدیه تا نواب به طول شش کیلومتر و با پنج ایستگاه در تیرماه سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این که بخش شمالی این خط حدفاصل نواب تا صنعت با سه ایستگاه در اسفندماه سال ۱۳۹۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: ایستگاه مهدیه تا بسیج نیز در حال تکمیل است و امیدواریم با دو ایستگاه بسیج و میدان محمدیه تا مردادماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و از آنجایی که ایستگاه محمدیه ایستگاه تقاطعی با خط یک است امیدواریم هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

احصاء مشکلات جدی در روسازی خط ۷ مترو

امام با بیان این‌که همه هم و غم در خط ۷ مترو با وجود همه محدودیت‌ها این بود که ایمنی، سیگنالینگ و تهویه را به حد استاندارد برسانیم و آن را مورد بهره‌برداری قرار دهیم، گفت: حتی در خط ۷ مترو بخش‌هایی از روسازی خط دچار مشکلات جدی است و فواصلی از ریل از نظر تراز درست نیست و مجبور بودیم زیرساز بتنی را تخریب کرده و ریل‌ها را سرجایش قرار دهیم.  

فواصل ریلی از نظر تراز درست نبود

مدیرعامل متروی تهران گفت: ما این مسائل را به مردم نگفتیم، چرا که اشتباهاتی بوده که در زمان گذشته رخ داده و حالا خوشحال هستیم که خطی را تحویل مردم می‌دهیم که نواقص آن رفع شده است.

وی با اشاره به اقداماتی که در خط ۶ مترو انجام شده است، افزود: هنگامی که مدیریت جدید مستقر شد در بازدیدی متوجه شدیم که خط ۶ مترو از نظر کار ساختمانی ۸۷ درصد پیشرفت داشته است، اما در کمال تاسف و تعجب با وجود آنکه بانک شهر به عنوان پشتیبان مالی، اعتبارات خوبی را تزریق کرده بود، اما در حوزه تجهیزات تنها هفت درصد پیشرفت داشتیم.

امام با بیان این‌که کار ساختمانی خط ۶ پیشرفت زیادی داشت، اما متاسفانه برنامه‌ریزی غلط و عدم خرید تجهیزات سبب شده بود که سرمایه‌های زیادی زیر خاک معطل بماند، افزود: در سال ۱۳۹۷، ۹ کیلومتر جنوبی خط ۶ با سه ایستگاه شهدا تا دولت‌آباد آماده و در فروردین‌ماه سال جاری تقدیم مردم شد.

مدیرعامل متروی تهران با بیان این‌که در خط ۳ و ۴ مترو با وجود اعتبارات کمی که داشتیم سعی کردیم نواقص را برطرف کنیم، گفت: دو ورودی دوم در ایستگاه‌های شادمان و شیخ‌الرئیس راه‌اندازی شد و همچنین ایستگاه مهدیه را در خط ۳ راه‌اندازی کردیم که ایستگاه تقاطعی ۳ و ۷ است.

وی با بیان این‌که در پارکینگ مترو نواقص جدی به خصوص در خط ۳ و ۴ داشتیم، افزود: یکی از دلایلی که نمی‌توانیم فاصله حرکت قطارها در خط ۳ را کاهش دهیم به دلیل نبود دپوپارکینگ است؛ هرچند که اسناد مناقصه برای اجرای پایانه با استفاده از ظرفیت مجتمع‌های ایستگاهی در حال برگزاری است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

امام اضافه کرد: در خط ۴ مترو پایانه کلاهدوز در مدیریت اسبق فاز ۱ دپوپارکینگ را افتتاح کرد، اما در حوزه تعمیرگاه و کارواش قطارها اتفاقی نیفتاد و حالا مناقصه در حال برگزاری است و این در حالی است که پایانه اکباتان در غرب خط ۴، سازه نیمه کاره‌ای بود که سال‌ها رها شده بود و آن را با اتکاء به منابع حوزه معاونت ترافیک بهسازی کرده و امیدواریم هرچه سریع‌تر فاز یک پایانه اکباتان وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل متروی تهران در مورد کمبود واگن‌ها نیز با بیان این‌که قرارداد خرید ۷۰ واگن برای خط فرودگاه امام خمینی (ره) در مدیریت اسبق امضاء شده بود، اما ال سی آن باز نشده بود، گفت: خوشبختانه سال گذشته با مساعدت بانک شهر  ال سی برای شرکت واگن‌سازی باز شد و تجهیزات وارد گمرک بندرعباس شد و با تعهد شهرداری ۸۵ درصد تجهیزات، ترخیص و تنها ۱۵ درصد تجهیزات در کش و قوس‌های کارهای قانونی در گمرک مانده است و امیدواریم با مساعدت دولت این تجهیزات ترخیص شود.

امام با بیان این‌که چهار قطار آماده بهره‌برداری است و در مرحله‌ تست به سر می‌برد، ادامه داد: امیدواریم تا نیمه مردادماه چهار قطار وارد چرخه شود و شش قطار باقی‌مانده نیز حداکثر تا پایان سال وارد مدار بهره‌برداری شوند.

وی با بیان این‌که قرارداد خرید ۳۷۶ واگن با قیمت مناسب و نازل انجام شده و قرار است با فاینانس خط ۶ و ۷ کار خود را ادامه دهد، گفت: با ظرفیت فاینانس یا کمک صندوق توسعه حمل و نقل، این واگن‌ها خریداری می‌شود.

مدیرعامل متروی تهران با اشاره به انعقاد قرارداد تولید یک رام قطار با صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵ درصد قطارها بومی‌سازی هستند و طی این قراردادی که با معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد شد، سطح داخلی‌سازی واگن‌ها را به ۸۵ درصد خواهیم رساند که اگر این مهم محقق شود، علاوه بر رونق تولید داخلی، به کم کردن اتکای صنعت واگن‌سازی به خارج نیز کمک می‌شود.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.