بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 213027 | تاریخ : ۱۳۹۸/۸/۲۱ - 10:36
ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در بانک دی برگزار شد

ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در بانک دی برگزار شد

بانک دی با هدف ارزیابی عملکرد و تعیین جایگاه خود در مسیر تعالی منابع انسانی در یازدهمین دوره جایزه ملی تعالی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران شرکت کرد.

نوآوران آنلاین-به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات،بانک دی در راستای ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیندها و نتایج اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی و همچنین شناسایی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود در زمینه توسعه فعالیت ها و برنامه ریزی های این حوزه با شرکت در یازدهمین دوره جایزه تعالی، عملکرد خود را در معرض ارزیابی ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران قرار داد.

بر اساس این گزارش،درجلسه افتتاحیه یازدهمین دوره ارزیابی تعالی منابع انسانی در بانک دی که با حضور محمدرضا قربانی، مدیر عامل بانک، معاونین و مدیران ارشد و گروه ارزیاب جایزه تعالی منابع انسانی برگزار شد، مدیرعامل بانک دی ضمن ابراز خرسندی از حضور بانک در جایزه تعالی منابع انسانی به اهمیت توجه به این حوزه در سازمان ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییرات و تحولات شگرف و فراگیر حوزه های فناورانه،موثرترین شیوه در شرایط فعلی برای کسب مزیت رقابتی، کارآمد کردن و توانمند سازی منابع انسانی سازمان ها است.
وی افزود: اکنون مدیران هوشمند می دانند که هر چه در زمینه توسعه و ارتقای نیروی انسانی سرمایه گذاری کنند، موفقیت، کارایی و برتری رقابتی سازمان خود را تضمین کرده اند.
قربانی با تاکید بر لزوم تغییر نگرش به حوزه های مختلف در بانک گفت: بانک دی برای کسب موفقیت پایدار، نیازمند تغییر و بهبود در حوزه های مختلفی است که منابع انسانی در میان این حوزه ها به دلیل نقش آفرینی نیروهای انسانی در ایجاد هر نوع تغییر و بهبود سازمانی نقش مهم تر و کلیدی تری را ایفا می کند.
قربانی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی در بانک دی تصریح کرد: بانک دی با برخورداری از بدنه مدیریتی و کارشناسی جوان در زمره معدود بانک هایی است که توانسته با بهره گیری از توانایی و انرژی جوانی در کنار تجربه کاری مدیران کارآمد، تصویر یک بانک پویا و کاربلد را در جامعه به تصویر بکشد و امید است حضور در جایزه تعالی منابع انسانی زمینه ساز تزریق ایده ها، تجربیات گرانبها در بدنه کارشناسی بانک و سیاست های حوزه منابع انسانی شود.
در ادامه این جلسه مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی بانک دی ضمن قدردانی از گروه ارزیاب، مدیران و همکاران مشارکت کننده در فرآیند ارزیابی با اشاره به حمایت های مدیریت ارشد بانک دی در به ثمر نشستن استراتژی های منابع انسانی گفت: بدون شک اگر اعتماد و حمایت های بی دریغ مدیریت ارشد بانک و همراهی همکاران خدوم این معاونت نبود، توسعه فعالیت ها و پیاده سازی استراتژی های منابع انسانی به سادگی محقق نمی شد.
معاون سرمایه انسانی بانک دی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سرمایه انسانی گفت: در چند سال گذشته تا کنون با درخواست های متعددی از سوی بانک ها برای آشنایی با اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه سرمایه انسانی بانک دی مواجه بوده ایم که طی نشست های مشترکی که با آن ها داشته ایم ضمن تبادل تجربیات و ایده ها از فرآیندها و برنامه های منابع بانک دی  الگوبرداری شدهکه این امر نشانگر متعالی بودن و پیشروی بانک دی در حوزه سرمایه انسانی است.
وی افزود: رشد متوزان و هماهنگ در تمامی سیستم ها و زیرسیستم های منابع انسانی در بانک دی یکی از مهم ترین اولویت های این معاونت بوده که با برنامه ریزی و استراتژی مدون و همت همکارانم در معاونت سرمایه انسانی به طرز چشمگیری محقق شده است.
حیدری با اشاره به هدف بانک از شرکت در جایزه تعالی منابع انسانی گفت: هدف از حضور در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی، بهبود فعالیت ها و اقدامات حوزه سرمایه انسانی و ارتقای جایگاه سرمایه‌های انسانی بانک است که این امر از طریق دریافت بازخورد ارزیابان بی طرف بیرونی و تزریق ایده های نو به فرآیند های حوزه منابع انسانی، ارتقای روزافزون شأن و منزلت کارکنان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند را در پی خواهد داشت.
گروه ارزیابی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران متشکل از پنج ارزیاب متخصص در حوزه منابع انسانی با استقرار در ستاد مرکزی بانک دی به مدت سه روز ضمن مصاحبه با مدیران ارشد بانک و برگزاری چهار گروه کانون  با بیش از 50 نفر از کارکنان ستاد و شعب به صورت انتخاب تصادفی گفت و گو کرد و با بررسی تمامی مستندات به راستی آزمایی اظهارنامه منابع انسانی و ارزیابی  جایگاه بانک در مسیر تعالی منابع انسانی پرداخت.
در این ارزیابی که به مدت سه روز به طول انجامید، بانک دی در 9 معیار «رهبری منابع انسانی»، «استراتژی منابع انسانی»، «فرایند برنامه ریزی و تامین منابع انسانی»، «فرایند توسعه منابع انسانی»، «فرایند جبران خدمت»، «روابط کار و کارکنان»، «نتایج ادراکی منابع انسانی»، «نتایج عملکرد منابع انسانی» و «نتایج سازمانی» مورد ارزیابی قرار گرفت.
در جلسه اختتامیه یازدهمین دوره ارزیابی تعالی منابع انسانی در بانک دی، ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در حوزه منابع انسانی در بانک دی به ارائه گزارشی اجمالی از ارزیابی خود پرداختند.
گروه ارزیاب با اشاره به این که مدل تعالی منابع انسانی به عنوان یک چارچوب جامع، الگو و نقشه راه مبتنی بر مجموعه ای از ارزش های محوری، معیارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انسانی سازمان است که به مدیران منابع کمک می‌کند افزودند:این مدل با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیند و نتایج منابع انسانی این امکان را فراهم می آورد یک سازمان، نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن‌ها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه‌ریزی کند.
ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران با بیان این که در مدل تعالی منابع انسانی پنج ارزش محوری مورد توجه قرار دارد، خاطر نشان کردند:در این ارزیابی اقدامات بانک دی در حوزه سرمایه انسانی در ارزش های رهبری استراتژیک، نگرش سرمایه ای به منابع انسانی، یادگیری، توسعه و بهبود مستمر، تاکید بر مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه ای و ارزش مداری و تمرکز بر نتایج حاصل از مدیریت مبتنی بر فرآیند مورد بررسی و ارزیابی سخت گیرانه قرار گرفت که خوشبختانه نتایج مطلوب و امیدبخشی حاصل شد.
مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی بانک دی نیز در جلسه اختتامیه ضمن تقدیر از تلاش های بی شائبه و نظارت دقیق گروه ارزیاب انجمن مدیریت منابع انسانی ایران تاکید کرد: هدف بانک از شرکت در این ارزیابی، کسب جایزه نیست بلکه هدف اصلی تمرکز بر گزارش های تحلیلی و بازخوردهای ارزیابان و شناسایی نقاط قوت و فرصت های بهبود به منظور برنامه ریزی بهتر و ارتقای فعالیت های حوزه سرمایه انسانی است.
حیدری افزود:معاونت سرمایه انسانی بانک دی،گوش شنوای همکاران است و خرسندیم فضایی را فراهم کرده ایم که کارکنان می توانند در نهایت برخورداری از آزادی بیان، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند و امیدوارم که گزارش نهایی گروه ارزیاب مبنای فعالیت های آینده و اقدامات نوآورانه حوزه سرمایه انسانی بانک قرار گیرد تا بتوانیم بیش از گذشته در این حوزه خطیر به خدمت رسانی ادامه دهیم.
گفتنی است جایزه تعالی منابع انسانی دارای 5 سطح گواهینامه، تقدیرنامه، نشان برنز، نشان نقره ای و نشان طلایی است که میزان موفقیت سازمان ها را در راه رسیدن به تعالی نشان می دهد و مراسم اعلام نتایج ارزیابی و اهدا جوایز سازمان های شرکت کننده در یازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی در روز بیست و هشتم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.