بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 213152 | تاریخ : ۱۳۹۸/۸/۲۵ - 13:23
مردم مهمان نواز بندرعباس را قضاوت کردید
چرسی زاده خطاب به افشین علا؛

مردم مهمان نواز بندرعباس را قضاوت کردید

ایران اکونومیست - رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان با گلایه از افشین علا نسبت به مطلب منتشر شده از سوی وی در فضای مجازی، گفت: نوک پیکان حملات خود را به سوی مردم مهمان نواز بندرعباس گرفتید و آنها را قضاوت کردید، کاش کمی جانب انصاف را در نظر می گرفتید.

نوآوران آنلاین-محمد رضا چرسی زاده در این باره افزود: مردم جنوب همیشه به مهمان نوازی مشهور هستند و مطلب منتشر شده از سوی آقای علا تنها به دلیل کم کاری شرکت اسپانسر ایشان برای حضور در بندرعباس بوده است.

"هفته گذشته افشین علا شاعر و نویسنده به دعوت یک شرکت اسپانسری در هتل هرمز بندر عباس حضور پیدا کرد و بعد از ترک این شهر مطلبی را در فضایی مجازی درباره هتل محل اقامت و مردم بندرعباس  منتشر کرد که به شدت خاطر مردم مهربان و مهمان نواز این شهر را مکدر کرده است."
رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان برای آگاهی ایشان و همه افرادی که مطلب وی را خوانده اند، یک به یک موارد مطرح شده را، پاسخ داد.
چرسی زاده بیان داشت: ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها در هتل طبق قوانین عرفی و بین المللی تعیین می شود که به طور دقیق ساعت تخلیه ۱۲ ظهر و ساعت تحویل اتاق ۱۴ است.
به گفته وی، اگر کسی تمایل دارد مهمانش زودتر کلید اتاق را تحویل بگیرد، حتما باید برای ساعت اضافه و اعلامی خود هزینه پرداخت کند یا اتاق را از روز قبل رزرو کند.
چرسی زاده درباره صبحانه و پرداخت هزینه نفر اضافه نیز تاکید کرد: کسی که ساعت تحویل اتاقش ۱۴ عصر است، به طور قطع نمی تواند از صبحانه این روز استفاده کند و زمان استفاده از صبحانه فردا از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح است.
وی گفت: تمام این موارد در قوانین عرفی و بین المللی نوشته شده و تمام هتل ها ملزم به انجام آن هستند و تعجب ما این است که چطور این مسایل سبب اعتراض مهمان عزیز شده است.
چرسی زاده اظهار داشت: در حال حاضر هزینه صبحانه هر نفر در هتل های پنج ستاره از ۴۵ تا ۵۵ هزار تومان است و در چنین شرایطی چطور می توان توقع داشت که هزینه آن از سوی هتل حساب نشود.
به گفته وی، به دلیل بروز برخی مشکلات و مسائل در گذشته از تمامی مراکز اقامتی و هتل ها خواسته ایم تا پس از هر شب اقامت هزینه میهمان را تسویه و وجه آن را دریافت کنند.
رییس جامعه هتلداران با بیان اینکه، هتل هرمز دارای چایخانه سنتی و رایگان است، گفت: چای و تنقلات آن در این هتل به صورت رایگان در اختیار تمام مسافران است، اما در بخش کافی شاپ، خوردن چای نیازمند پرداخت هزینه است که شاعر و نویسنده محترم، چای را در بخش کافی شاپ سفارش داده است نه چایخانه سنتی!
وی با تاکید بر اینکه، هتل هرمز دارای ۶۰ پارکینگ مسقف است، اظهار داشت: طی بازدید همه این موارد لحاظ شده است و در اسناد جامعه هتلداران موجود است، اما دلیل استفاده نکردن از پارکینگ های مسقف توسط این گروه فرهنگی مشخص نیست!
رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان همچنین درباره نبود، چای ساز در اتاق نیز گفت: نداشتن کتری برقی در اتاق مغایر به استانداردهای هتل های پنج ستاره نیست ولو اینکه بارها به دلیل استفاده نامناسب مسافران و مشکلات پیش آمده شاهد قطعی برق یا آتش سوزی در هتل بوده ایم.
چرسی زاده درباره بالکن و بسته بودن آن اینچنین توضیح داد: طبیعی است که هر شهری بنا به شرایط جغرافیایی و اقلیمی خود قوانین داخلی وضع کند.
وی ادامه داد: با توجه به مجاورت هتل هرمز به دریا و مسیر آب خور شهناز و با در نظر گرفتن این موضوع که مدت طولانی این مسیر توسط نهادهای مربوطه  لایروبی نشده است، برای جلوگیری از ورود هوای نامطبوع به اتاق و راهرو برای آسایش مهمان این تصمیم اتخاذ شده است.
رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان با بیان اینکه، با توجه به شرایط اقلیمی بندرعباس هر ساله برای نگه داشتن هوای مطبوع و خوشبو در هتل هرمز هزینه های زیادی می شود، گفت: یکی از مهمترین دلایل حضور پر تعداد مسافر در این هتل همین مسأله است.
وی با تاکید بر اینکه داشتن مینی بار در تمام اتاق های هتل های چهار و پنج ستاره الزامی است؛ گفت: اگر شخص مهمان، خودش برای گرفتن اتاق حضور یابد به طور قطع مینی بار در اتاق ها موجود است، اما اگر اسپانسر یا شرکت رزرو کننده درخواست نکنند، مینی بار در اتاق قرار نمی گیرد، چون باید هزینه آن را پرداخت کنند.
وی بیان داشت:  این هتل از معدود هتل های کشور است که توسط بخش خصوصی اداره می شود و هم اکنون ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از مردم عزیز بندر عباس و جوانان در آن مشغول به فعالیت هستند و نمایندگان فرهنگی جامعه به جای حمایت از آنها قلمشان را در جهت تخریب، آن هم نه در شرایط تقصیر، می چرخانند.
چرسی زاده تاکید کرد: کاش جانب انصاف را رعایت کنیم و نبود موارد خدماتی را از معایب هتل ندانیم و از شرکت رزرو کننده صحت و سقم موارد درخواستی را جویا شویم.
وی با بیان اینکه ایشان نماینده فرهنگی یک جامعه هستند، گفت: بهتر بود پیش از انتشار این مطلب که به نوعی جفا در حق مردم عزیز بندرعباس است را با جامعه هتلداران تماس می گرفتند یا از صحت موارد درخواست کننده اسپانسر مطلع می شدند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بررسی این موارد را به اهل فن بسپاریم و درگیر احساسات بدور از انصاف نشویم.
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.