بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/12
شماره 2460 - تاریخ 1403/02/12
آخرین اخبار
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
بازدید شهردار منطقه ۱۶ از ساختمان مرکز جامعه پذیری
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
برگزاری مراسم تکریم از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ پایتخت به مناسبت روز کارگر
عملیات بهسازی و ایمن سازی خیابان راجیان انجام شد
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
کودکان منطقه2 به طرح نوماند پیوستند
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
ارتقای ایمنی بزرگراه یادگار امام (ره) با جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
اجرای پوشاننده جداره ها و المان های نواحی شش گانه منطقه ۱۲
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
ادای احترام و گلباران محل شهادت استاد مطهری در منطقه ۱۲
تونل نوری ثابت در منطقه 17افتتاح شد
اجرای عملیات گاردکوبی در بزرگراه شهید چراغی
میزبانی از یک هزار بانوی تهرانی در بوستان ریحانه چیتگر
ساماندهی و به‌زراعی درختان در سایت نگهداری حیات وحش چیتگر
افتتاح سایت پرنده‌نگری در شمال‌غربی پایتخت
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
«قدردان‌تان هستم»
«قدردان‌تان هستم»
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
برگزاری اجتماع بزرگ شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه 13
اصلاح چهره پایتخت با تداوم طرح ساماندهی فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی
۸۳ مصوبه ارمغان بازدید دوره ای برای رفع مشکلات محلی منطقه ۱۵
افزایش نظارت نواحی بر کیفیت خدمت رسانی و نگهداشت شهر
ملاقات با المپیک در نمایشگاه سامسونگ
شبهای بوستان شقایق منطقه 19 با تعویض ۲۸۵ پروژکتور در 25 برج نوری زیباتر شد
شهروندان محله شهید کاظمی منطقه 19 صاحب زمین چمن مصنوعی نو شدند
کد خبر: 214506 | تاریخ : ۱۳۹۸/۹/۲۵ - 15:52
نمره 11 تهرانی‌ها به شهرداری

نمره 11 تهرانی‌ها به شهرداری

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ضمن تشریح آخرین نتایج پایش و نظرسنجی عملکرد شهرداری از نگاه مردم گفت: میزان رضایت مندی مردم از شهرداری نسبت به گذشته با یک شیب کم در حال افزایش است.

نوآوران آنلاین-محمد رضا جوادی یگانه ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام نتایج آخرین نظرسنجی که از شهروندان تهرانی انجام شد، گفت: در 15 مهر تا 15 آبان سال جاری نظرسنجی توسط جهاد دانشگاهی انجام شده که حجم نمونه 8000 نفر بود.

وی با بیان این که پایش نظرسنجی نشان داد که نگاه مردم در سطح کلان به شهرداری تهران مثبت تر شده است، اظهار کرد: نمره شهروندان به عملکرد شهرداری 11.60 بوده است.

وی با بیان این که از خرداد 97 تاکنون تقریبا این عدد ثابت مانده گفت: در خرداد 97 نمره شهروندان به عملکرد شهرداری 11.42، در مهر ماه 11.46 ودر آبان ماه 11.60 درصد بوده است که نشان می ‌دهد میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که بررسی‌ها  نشان داد کمترین میزان رضایت مردم از منطقه 15 با 10.16 درصد و بیشترین درصد رضایت متعلق به منطقه 6 با 13.57 درصد است همچنین گفت: در بخش دیگری از این نظرسنجی سوالات باز از شهروندان پرسیده شده و از آنها خواستیم که مهترین کار شهرداری را عنوان کند که 33 درصد عنوان کردند شهرداری هیچ کاری نکرده، 8 درصد رسیدگی به فضای سبز، 5 درصد توسعه  مترو، 2 درصد نظافت، 2 درصد اجرای طرح دوچرخه سواری و 1.5 درصد نیز توسعه حمل ونقل عمومی را به عنوان مهمترین کارهای شهرداری عنوان کردند.

وی با بیان اینکه این آمارها در حالیست که در آبان ماه سال گذشته 45 درصد از مردم معتقد بودند که شهرداری هیچ کاری نکرده اما حالا این عدد به 33 درصد رسیده است، اظهار کرد:  مردم در مورد نحوه پاسخگویی شهرداری از طریق دو شماره 137 و 1888 نیز اعلام کردند که 40 درصد مردم با یکی از دو شماره 137 و 1888 تماس گرفته‌اند و این در حالیست که آمار تماس با 137، 2.5 میلیون و با شماره 1888، 500 هزار تماس است که این نشان می دهد مردم شماره 137 را بیشتر می‌شناسند که از این میان 30 درصد مردم از فعالیت این شماره‌ها رضایت داشته و 44 درصد نیز رضایت کمی داشتند.

جوادی یگانه در تشریح آیتم میانگین نمره مردم به شهر تهران از لحاظ راحتی زندگی با تاکید بر اینکه مردم در سطح کلی در این آیتم به شهرداری نمره 12.46 داده‌اند، گفت: البته بررسی‌ها نشان داد مردم در مجموع کلان از مدیریت شهری رضایت زیادی ندارند اما وقتی آمارها به سطح محلات می‌رسد، میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که مردم از میزان دسترس پذیری شهر شدیدا  ناراضی هستند اظهار کرد: 58 درصد مردم وضعیت پیاده روها را برای تردد نامناسب می‌بینند و 63 درصد مردم نیز از نحوه رفت و آمد مادران با کالسکه در شهر ناراضی هستند و 56 درصد مردم نیز وضعیت مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان را نامناسب ارزیابی می‌کند و در سطح کل می‌توانیم بگویم که 60 درصد مردم از وضعیت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی ناراضی هستند.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده در حوزه خدمات شهری با تاکید بر این که 58 درصد مردم از جمع آوری به موقع زباله‌ها رضایت دارند گفت: 47درصد از روشنایی کوچه و معابر رضایت دارند و 54 درصد نیز از نگهداری فضای سبز راضی هستند و این در حالی است که شاهد رضایت 46 درصدی مردم از زمین بازی، فضاهای بازی پارک و غیره هستیم.

وی با بیان اینکه 65 درصد از مردم از فعالیت میادین میوه و تره بار راضی هستند گفت: آن زمانی که من در مرکز مطالعات شهرداری تهران بودم  مراکز میوه و تره بار بیشترین درصد رضایت مندی مردم را داشتند.

به گفته جوادی یگانه 40 درصد از مردم وضعیت نگهداشت معابر و آسفالت را بد و 30 درصد وضعیت را خوب عنوان کردند و این در حالی است که 46 درصد مردم از وضعیت کف پوش پیاده روها ناراضی هستند و 54 درصد مردم نیز معتقدند که کارگاه‌های ساختمانی به حریم پیاده رو تجاوز کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: 48 درصد مردم میزان راحتی و امنیت پیاده روها به علت تردد موتور سیکلت‌ها بد توصیف کردند.  نکته قابل توجه این ست که ما در گذشته در مورد وضعیت مترو و تاکسی نظرسنجی‌های متفاوتی را انجام دادیم و این دفعه برای اولین بار نظرسنجی در خصوص وضعیت اتوبوس‌ها و میزان رضایت مندی مردم انجام دادیم که بررسی‌ها نشان دهد 72 درصد مردم از وضعیت دسترسی به ایستگاه‌های اتوبوس راضی هستند و 64 درصد معتقدند اتوبوس ها به موقع می‌رسند.

وی  در مورد میزان رضایت مندی مردم از سرویس‌های بهداشتی نیز افزود: در حوزه سرویس‌های بهداشتی شهری تنها 20 درصد معتقدند که این دستشویی‌ها نزدیک است و 20 درصد مردم اعلام کردند که اصلا این سرویس‌ها در دسترس نیست. و 50 درصد مردم نیز از وضعیت بهداشتی آنها ناراضی بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سه مطالبه اصلی مردم از مدیریت شهری در نظرسنجی اخیر چه بوده به ایسنا گفت: سوال مطالبات مردمی به صورت باز مطرح شده ودر حال تحلیل هستیم. و این در حالی است که در مورد فساد در شهرداری نیز سوالاتی از مردم پرسیده شده که در حال تدوین داده‌ها هستیم.

وی در مورد نظر مردم در خصوص برخورد با دست فروشان نیز اظهار کرد: تقریبا بیشتر مردم از فعالیت دست فروشان ناراضی هستند و جالب است بدانید که هم زمان از برخورد با دست فروشان نیز ناراضی هستند.

به گفته جوادی یگانه مدیریت شهری در نظر دارد هر شش ماه یکبار نظرسنجی در حوزه میزان رضایت مندی مردم از مدیریت شهری انجام دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگری از نشست خبری خود افزود: در نظرسنجی سوالی مطرح شد که آیا وضعیت رسیدگی به مناطق جنوبی تهران (خیابان آزادی به سمت پایین) بهتر و بیشتر شد؟ که 42 درصد مخالف بودند و تنها 31 درصد موافق این مسئله بودند و این در حالی است که در سال گذشته یعنی در نظرسنجی سال 97 رسیدگی به مناطق جنوب تهران 30 درصد مخالف داشته است و نکته قابل توجه این است که مردم شمال تهران کمتر به این تفاوت‌ها اعتقاد دارند و عمدتا مردم جنوب تهران از این تفاوت‌ها   و عدم رسیدگی ناراضی هستند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.