بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/29
شماره 2470 - تاریخ 1403/02/29
آخرین اخبار
استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی تسهیل می‌شود
احتمال وقوع «سیل مشهد» پیش‌بینی شده بود/ میزان بارش‌ها در سطح «هشدار قرمز» نبود
دستاوردهای دولت در حوزه اشتغال و معیشت
برنامه‌های گرامیداشت سوم و چهارم خرداد اعلام شد
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن: در سال گذشته مبلغ 465 میلیون یورو از مطالبات ارزی و 618 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانك وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یك فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبكه بانكی است
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن: در سال گذشته مبلغ 465 میلیون یورو از مطالبات ارزی و 618 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانك وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یك فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبكه بانكی است
کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی
کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی
قدردانی از بانک کشاورزی به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت مصرف برق
قدردانی از بانک کشاورزی به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت مصرف برق
فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی
فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد
تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون
تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون
مخبر: ظرف دو هفته آینده تمامی مردم آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده می شوند
افتتاح رسمی دو طرح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین
نجارزاده: ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود
نجارزاده: ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود
رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب
رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب
تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان آسیا شد
ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان/ ادامه روند کاهشی نرخ ارز
آرامگاه خشایارشا در تهدید است؟
مجمع تشخیص مصلحت لایحه حمایت از خانواده را تعیین تکلیف کرد
اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران در سال گذشته تشریح شد؛ پرداخت 28 هزار و 408 فقره به مبلغی معادل39.113 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن فرزند سوم به متقاضیان
اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران در سال گذشته تشریح شد؛ پرداخت 28 هزار و 408 فقره به مبلغی معادل39.113 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن فرزند سوم به متقاضیان
کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند
کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند
همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی فراهم است
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی فراهم است
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان
تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
بخش تعاون می تواند بستر ساز مشارکت مردم در راستای جهش تولید باشد
بخش تعاون می تواند بستر ساز مشارکت مردم در راستای جهش تولید باشد
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
کد خبر: 214944 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱۰/۶ - 13:35
نگاه مردم تهران به شهرداری و خدمات آن چگونه است؟

نگاه مردم تهران به شهرداری و خدمات آن چگونه است؟

شهرداری تهران در جدیدترین نظرسنجی عملکرد خود از مردم با یافته‌های مختلفی مواجه شد به گونه‌ای که عمده شهروندان احساس راحت بودن زندگی در تهران را ندارند و از وضعیت پیاده روها نیز خوشنود نیستند؛ اما در مقابل از اتوبوسرانی و میادین میوه و تره بار رضایت حداکثری دارند.

نوآوران آنلاین-تیتر:نمره ۱۱ مردم به شهرداری تهران/ نارضایتی شهروندان از وضعیت معابر و رضایت از اتوبوس و میادن تره بار

به گزارش ایسنا، چندی پیش  شهرداری تهران با انجام یک نظر سنجی از مردم با عنوان «پیمایش سنجش رضایت شهروندان از شهر و مدیریت شهری»، به سفارش اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، انجام داد که این پژوهش از ۸۱۳۴ نفر در بازه زمانی یک ماهه (۱۵ مهر تا ۱۵ آبان ۹۸) با روش پیمایش و مصاحبه انجام شده است.

در این پژوهش مشخص شد که شهروندان معتقدند تهران شهری راحت برای زندگی نیست؛ چرا که به این شاخص نمره ۱۲.۴۶ داده‌اند، این موضوع یعنی احساس راحت بودن زندگی در شمال و جنوب تهران به طور جداگانه هم بررسی شده اما یافته‌ها در این زمینه تفاوت معناداری را در شمال و جنوب تهران نشان نمی‌دهند؛ به گونه‌ای که فاصله نمره مردم در شمال تهران با جنوب چندان تفاوتی ندارد یعنی  مردم جنوب تهران به شهر تهران در مورد شاخص راحتی زندگی  ۱۲.۲۶ نمره دادند و مردم شمال تهران نمره ۱۲.۵۶ را ثبت کردند که در مجموع مردم از راحتی زندگی در تهران نسبت به سال ۹۶، راضی تر هستند؛ چراکه در آن سال، مردم به راحتی زندگی در تهران، نمره ۱۲.۲ داده بودند.

همچنین شهروندان به عملکرد شهرداری تهران در این بازه یک ماهه، نمره ۱۱.۶ دادند؛ این در حالیست که به عملکرد شهرداری مناطق خود عدد ۱۱.۹۶ را دادند که این روند نسبت به خرداد ۹۷  با اینکه تغییر چندانی نداشته اما سیر صعودی را نشان می دهد.

۶۳.۷درصد شهروندان تهرانی  با ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در یکسال تماس نداشتند

در بخشی از این پرسشنامه از شهروندان در خصوص راه‌های ارتباطی با شهرداری تهران از جمله شماره تلفن های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ سوال پرسیده شد که آیا با این شماره ها آشنایی دارند؟ که ۲۰.۹درصد از مردم عنوان کردند که فقط ۱۳۷ را می شناسند! ۲.۶ درصد فقط  با سامانه ۱۸۸۸  آشنا بودند و ۴۰.۳ درصد هردو سامانه را می شناختند و ۳۶.۱ درصد نیز ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را نمی شناختند.

در این بخش از مردم سوال پرسیده شد که در یکسال با ۱۳۷ یا ۱۸۸۸ تماس داشته‌اید یا خیر؟ که ۲۱درصد فقط با ۱۳۷، ۲.۶ درصد فقط با ۱۸۸۸ تماس گرفتند و ۱۲.۷ درصد با هر دو سامانه و ۶۳.۷ درصد با هیچ کدام از دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ ارتباطی در یکسال نداشتند؛ این در حالی است که ۴۴.۳ درصد مردم از این دو سامانه رضایت کمی داشتند و ۲۴درصد تا حدودی رضایت داشتند و ۳۱.۷ درصد نیز رضایت حداکثری از تماس خود با دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ داشتند.

نارضایت مردم از دسترسی و تمیزی سرویس های بهداشتی شهری

در بخش دیگری از این پیمایش جدید که در تهران انجام شده، یافته‌هایی درباره نگرش پاسخگویان نسبت به «عملکرد مدیریت شهری» به چشم می‌خورد  و مردم در حوزه‌هایی همچون مناسب سازی معابر، جمع آوری زباله و... نظرات خود را که عمدتا متوسط به پایین بود، بیان کردند به گونه‌ای که در آیتم دسترسی به سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر و بوستان‌ها ۲۰.۸ درصد عنوان کردند هیچ وقت به این سرویس‌ها دسترسی نداشتند، ۵۶.۹ درصد عنوان کردند که گاهی دسترسی دارند ، ۱۹.۹ درصد در بیشتر اوقات و ۲.۴ درصد نیز عنوان کردند همیشه به این سرویس‌های بهداشتی دسترسی دارند اما در این میان ۵۱ درصد شهروندان مورد سوال قرار گرفته از وضعیت بهداشتی این سرویس های عمومی انتقاد داشته و ۳۱.۱ درصد تا حدودی این سرویس‌ها را تمیز می دانستند و ۱۷.۹ درصد نیز از تمیزی و پاکیزگی این سرویس های بهداشتی رضایت داشتند.

رضایت مردم از اتوبوس‌های پایتخت 

رضایت ۶۵درصدی از جداسازی زن و مرد در حمل ونقل عمومی

به گزارش ایسنا،  در این نظر سنجی موضوع حمل و نقل عمومی با محوریت اتوبوس نیز از مردم سوال پرسیده شد و نکته قابل توجه این است که ۶۴ درصد مردم خوب،‌۱۸.۲ درصد متوسط و ۱۷.۸درصد نیز عملکرد اتوبوس‌ها در تردد اتوبوس‌ها را به موقع  و منظم، ارزیابی کردند و در این میان اهالی منطقه ۱۱، چهار، هشت و پنج بیشترین رضایت و ساکنان مناطق ۱۰، ۱۶،۲۲ و ۱۸ کمترین رضایت را از خدمات دهی اتوبوسرانی داشتند. 

همچنین ۷۲.۷ درصد از دسترسی به اتوبوس‌ها رضایت داشتند و ۱۴.۸ درصد متوسط و ۱۲.۶ درصد نیز عملکرد اتوبوسرانی در حوزه دسترسی را بد عنوان کردند.

به گزارش ایسنا، در این نظر سنجی برای اولین بار درمورد رضایت مردم از جداسازی زنان و مردان در مترو و اتوبوس سوال پرسیده شد که ۷.۹درصد خیلی کم، ۷.۲درصد کم، ۱۹.۹ درصد تاحدودی، ۴۱.۹ زیاد و ۲۱.۱ درصد نیز از این موضوع رضایت داشتند؛ بگونه ای که حدود ۶۵ درصد مردم از جداسازی زنان و مردان در اتوبوس و مترو رضایت داشتند.

از دیگر آیتم های مورد سوال از شهروندان در این پرسشنامه،  وضعیت تردد شهروندان در معابر فرعی،کوچه‌ها و پیاده روها بود که براین اساس شهروندان در مورد راحتی و امنیت پیاده روها از نظر موانع و موتورسیکلت‌ها به سوالات پاسخ دادند که این این حوزه ۴۸.۱ درصد وضعیت را بد، ۲۰.۳ درصد متوسط و ۳۱.۶ درصد وضعیت را مناسب ارزیابی کرده بودند. 

همچنین شهروندان تجاوز کارگاه‌های ساختمانی به حریم پیاده را با ۵۴.۲ درصد بد توصیف کردند و  در حوزه کفپوش‌های خیابان نیز ۴۶.۳  درصد وضعیت را بد، ۲۸.۲ درصد متوسط و ۲۵.۲ درصد خوب ارزیابی کردند و این در حالی است که شهروندان در مورد وضعیت آسفالت معابر، ۴۰درصد شرایط را بد، ۲۹.۵ متوسط  و ۳۰.۵درصد بد توصیف کردند.

به گزارش ایسنا، میزان رضایت مندی مردم از میدان میوه تره بار ۶۵.۱ درصد تعیین شده و این در حالی است که میزان رضایت مردم از وضعیت زمین بازی و وسایل بازی کودکان ۴۶.۶ درصد ثبت شده است، همچنین شهروندان از وضعیت روشنایی کوچه و معابر تنها ۴۷.۹درصد رضایت دارند.

۵۸.۲ درصد شهروندان وضعیت پیاده روهای شهر برای رفت و آمد افراد مسن را نامناسب و  ۲۵.۶ درصد نیز تاحدی مناسب عنوان کردند؛ این در حالی است که ۶۳.۳ درصد شهروندان وضعیت پیاده روها برای رفت و آمد مادران با کالسکه کودک را نامناسب و ۲۰.۳ درصد تاحدی مناسب توصیف کردند. همچنین ۵۶.۱ درصد نیز عنوان کردند که اماکن شهر برای استفاده راحت معلولان نامناسب‌اند.

همچنین در حوزه فضای سبز نیز ۵۴.۶ درصد مردم وضعیت شهر در نگهداری از فضای سبز و درختان محله را خوب، ۲۲.۱درصد متوسط و ۲۳.۴ درصد بد توصیف کردند و شهروندان در مورد جمع آوری زباله، ۵۸.۹ درصد شرایط را خوب، ۲۰.۷ درصد متوسط و ۲۰.۴ درصد نیز بد توصیف کردند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.