بانک آینده
تامین اجتماعی
روزنامه نوآوران - 1399/03/07
شماره 1505 - تاریخ 1399/03/07
آخرین اخبار
شمار ناقلان گسترش دهنده کرونا بیش از مبتلایان!
فضای مجازی در رکاب سلاطین
سرمایه گذاری‌های مثبت و منفی در مسکن
فروش سهام عدالت در بانک پارسیان
با کالاکارت بانک مهر ایران خیالتان از وصول اقساط راحت باشد/ بدون نگرانی کالای خود را اقساطي بفروشيد
تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک مهرايران
سامسونگ حامی رسمی قهرمان جهانی وزرش‌های الکترونیکی شد
روحانی: ایرانسل نمونۀ شرکت‌هایی است که بار مسؤولیت سنگین خدمات اقتصاد دیجیتال را بر عهده دارند
تغییر ساعت کار واحدهای بانک ملت از روز ۱۰ خرداد ۹۹
امکان ثبت غیرحضوری درخواست فروش سهام عدالت در بانک ملت
یک جسم، یک ناموس، دو بار قتل!
خوش بینی انصاریفرد به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با «السیلیه»
مصوبه توقف تولید پراید لازم‌الاجراست
تکلیف خانوارهای جامانده از وام یک میلیونی چه شد؟
بازار مسکن به رونق غیرتورمی رسیده است؟
آغوش‌های باز مجلسی در ایام کرونا
سازو کار هزینه یک میلیارد یورو برداشتی از صندوق توسعه ملی باید روشن شود
اعلام موجودیت فراکسیون مستقلین در مجلس یازدهم
قالیباف رییس مجلس یازدهم شد
ایران و ونزوئلا به نیابت از جهان به واشنگتن"نه" گفتند
از طریق فضای مجازی و سیستم الکترونیک می توان با فساد مبارزه کرد
انتصاب لاریجانی به مشاورت رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت
«پرگار»و یک چالش غیرکمدی دیگر/انتظار دیگران الزاماً مطلوب من نیست
گیشه سینماآنلاین؛ گردش مالی ۷.۵میلیاردی و بیش از یک میلیون مخاطب
جزییات پروتکل بهداشتی برگزاری کنسرت‌ها/ تعهد سالن‌داران چیست؟
«کشتارگاه» مجوز نمایش گرفت
شکست پروژه تجاری‌سازی برند «همایون»/ حرفه‌ای‌ها سنگ تمام گذاشتند
۲۱ فیلمی که وام ۳۰۰ میلیونی می‌گیرند/ از «طلا» تا «درخت گردو»
چگونه با اندوه ناشی از شیوع کرونا کنار بیاییم؟
قتل «رومینا»؛ تلنگری به جامعه و حوزه خانواده
کنترل کرونا در کشورهای دارای جمعیت جوان موفق‌تر است؟
ضعف قوانین در حمایت از کودکان
ریشه قتل «رومینا» کجاست؟
مصرف‌کنندگان دخانیات؛ ناقلان بالقوه کرونا
تالارهای پذیرایی همچنان تعطیل / تاکید دوباره بر ممنوعیت عرضه قلیان
آشنایی با «لی اوت»های رایج اینفوگرافیک
توسعه موبایلی!
نگاهی به یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سامسونگ
جزئیات استقبال از بزرگترین کنسرت آنلاین ایران، اعلام شد
«مرکز دادۀ بزرگ ایرانسل» فردا توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
ناموس و قتل های پیدا و پنهان پیرامون آن
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی منصوب شد
آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی؛ روابط عمومی ها هستند
مساعدت ۵۰۰ میلیون ریالی بانک ایران زمین به ایتام تحت حمایت کمیته امداد
آغاز فعالیت خزانه بانک آینده، جهت تحویل گرفتن سکه
۱۳ سؤال درباره قتل رومینا سيزده ساله
بیمه نامه چاپی در صورت درخواست دراختیار بیمه گذاران قرار می گیرد
پیگیری انتشار ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق رهنی
کاهش NPL بانک ملی به ۶ درصد
انتشار نخستین محتوای چندرسانه ای در زمینه فرهنگ سازی امنیت اطلاعات در بانک ملت
کد خبر: 227545 | تاریخ : ۱۳۹۹/۱/۱۲ - 18:47
دریافت درخواست تسهیلات و تشکیل پرونده به صورت غیرحضوری از طریق پرتال بانک مسکن
تصمیم جدید برای کاهش مراجعه به شعب در پی شیوع کرونا

دریافت درخواست تسهیلات و تشکیل پرونده به صورت غیرحضوری از طریق پرتال بانک مسکن

برای مقابله با بیماری کرونا و مصون بودن کارکنان بانک و مشتریان،سامانه الکترونیکی اخــذ درخواست تسهیلات و تشکیل پرونده در سامانه پرتال بانک برای مشتریان فراهم شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، با توجه به اهداف بانکداری الکترونیک و گسترش شیوع و ابتلای بیماری کرونا و لزوم رعایت همه جانبه بهداشت عمومی جهت مقابله با بیماری مزبور و مصون بودن کارکنان و مشتریان و ضرورت الکترونیکی کردن فرآیندهای اخذ تسهیلاتی، توسعه و پیاده سازی یک سامانه اطلاعاتی موثر، کارا، پویا و انعطاف پذیر و منطبق بر استانداردهای خاص در جهت مواجهه با نیازهای جدید و کاهش هزینه ها در مکانیزه کردن فرآیند ثبت درخواست تسهیلات در دستور کار بانک مسکن قرار گرفت .

بر اساس این گزارش طراحی و پیاده سازی سامانه الکترونیکی اخــذ درخواست تسهیلات و تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه پرتال بانک مسکن به آدرس bank-maskan.ir (از طریق وارد شدن به لینکhttp://www.bank-maskan.ir/loan )برای مشتریان فراهم گردید.

فرآیندهای ثبت درخواست تسهیلات، یک مجموعه جامع و سازماندهی شده الکترونیکی داده ها و اطلاعات هویتی، اطلاعات ملک، اطلاعات وثیقه و ... بوده که فرآیند بررسی ثبت درخواست تسهیلات ارایه شده به یک فرد را مستند می نماید.

بدین منظور مشتریان ابتدا به سایت اینترنتی بانک مسکن به آدرس bank-maskan.ir ، بخش خدمات الکترونیکی - سامانه ثبت درخواست تسهیلات مراجعه می نمایند، سپس با انتخاب نوع خدمات توسط متقاضی ،کد ملی و شماره موبایل وی به منظور احراز هویت ثبت می گردد. درج مشخصات اعم از اطلاعات هویتی تسهیلات گیرنده و اطلاعات ملک و همچنین بارگذاری مدارک و مستندات (اطلاعات وثیقه – اطلاعات تسهیلات – تایید اطلاعات و پرداخت هزینه های مربوط – نهایی سازی ثبت درخواست) در شش مرحله توسط مشتریان انجام می پذیرد.

پس از ثبت درخواست تسهیلات به طرفیت شعبه مورد نظر مشتری، ابتدا سامانه نسبت به تطبیق آن با ضوابط و مقررات اقدام می نماید ، به طور مثال پرداخت تسهیلات از محل حساب تعهدی مشتریان صرفاً در شعبه افتتاح کننده حساب صورت می پذیرد. پس از تایید درخواست و کنترل صحـت اطلاعات ارسالی مشـتری توسط شعبه ، فرآیند تشکیل پرونده و ارجاع آن به مرحله ارزیابی در شعبه بدون نیاز به حضور مشتری آغاز می‌گردد .

درصورت وجود مغایرت در پرونده و یا نواقص اطلاعاتی در پرونده تسهیلاتی مشتری ، شعبه بانک ، نسبت به اعلام نواقص از طریق سامانه پیامکی به مشتری اقدام خواهد کرد و متقاضی می تواند از طریق پرتال بانک ( و بدون مراجعه حضوری به شعبه) نواقص اطلاعاتی را تکمیل نماید . در ادامه این فرآیند سامانه اقدام به دریافت هزینه‌ علی الحساب تشکیل پرونده از مشتری می نماید . پس از پرداخت هزینه علی الحساب تشکیل پرونده توسط مشتری ، شعبه وارد فرآیند ارزیابی ملک می شود و نتیجه آن از طریق پیامک به مشتری اعلام شده و از ایشان برای حضور در شعبه دعوت می شود ، سپس مشتری می تواند با حضور در شعبه نسبت به تکمیل فرآیند احراز هویت و امضای قرارداد تسهیلاتی اقدام نماید . با این روش مراجعات حضوری مشتریان به شعب به حداقل ممکن خواهد رسید. لازم بذکر است بعد از اعطای تسهیلات ، مشتری می تواند از طریق درگاه های مجازی نسبت به رویت وضعیت حساب تسهیلاتی خود و همچنین پرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام نماید.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.