بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 265015 | تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - 12:57
رونمایی از سامانه پذیرش غیر حضوری مشتریان کارگزاری (کارا اکسپرس) بانک کارآفرین

رونمایی از سامانه پذیرش غیر حضوری مشتریان کارگزاری (کارا اکسپرس) بانک کارآفرین

سامانه پذیرش و احراز هویت غیرحضوری مشتریان کارگزاری بانک کارآفرین آغاز به کارکرد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره این بانک در مراسم رونمایی و آغاز به کار این سامانه در شعبه مرکزی این بانک خاطرنشان کرد: ازاین‌ پس مشتریان و هموطنان می‌توانند از طریق شعب بانک کارآفرین و همچنین شعب کارگزاری این بانک در سراسرکشور خدمات بازار سرمایه ازجمله کد بورسی را به‌صورت آنلاین و الکترونیکی دریافت کنند.

وی تأکید کرد: بانک کارآفرین جزء بانک‌هایی در صنعت بانکداری کشور است که خدمات پایه بازار سرمایه را از طریق کلیه شعبه بانکی خود در سراسر کشور ارائه می‌کند.
سیف علیشاهی افزود: همکاران بانک و کارگزاری در شرایط فعلی وجود بیماری کرونا اهتمام زیادی به خرج دادند تا با راه‌اندازی سامانه کارا اکسپرس، مشتریان و تمامی هم‌وطنان عزیز خدمات بازار سرمایه را به‌صورت الکترونیکی و آنلاین از طریق شعب کارگزاری وشعب بانک کارآفرین در سراسر کشور دریافت کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر درصدد برنامه‌ریزی‌های جدی هستیم تا مشتریان خدمات مالی و بانکی را در شعب بانک کارآفرین و شرکت‌های وابسته به‌صورت متمرکز دریافت کنند. بر اساس استراتژی اخیر بانک، همبستگی، یکپارچگی و ارائه خدمات بانکی توسط بانک و شرکت‌های زیرمجموعه باید به گونه ای صورت پذیرد که رضایت حداکثری مشتریان را در پی‌ داشته باشد.

عضو هیات مدیره تصریح کرد: مجموعه بانک کارآفرین تمام تلاش خود را به کار برده است تا پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری ازسرایت ویروس کرونا حتی‌الامکان رعایت گردد و مردم کمتر در معرض آسیب و بیماری قرار گیرند، بدون اینکه وقفه‌ای در دریافت خدمات مالی و بانکی احساس کنند.

وی تأکید کرد: به ‌منظور رفاه حال بیشتر مشتریان و تحقق گسترده‌تر بانکداری الکترونیکی تمام خدمات موردنیاز مشتریان بانک کارآفرین در آینده‌ای نه‌چندان دور از طریق سوپرمارکت مالی و به‌صورت تجمیعی ارائه خواهد شد.

دکتر علیرضا صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی نیز در این مراسم در خصوص راه‌اندازی سامانه کارا اکسپرس خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که در آستانه ورود به قرن جدید و در راستای توسعه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری که در سال 1399 در این بانک ایجاد شد، با راه‌اندازی و طراحی سامانه کارا اکسپرس، مشتریان بازار سرمایه خدمات را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

وی همچنین افزود: ارائه خدمات غیرحضوری در بازار سرمایه و شبکه بانکی در دستور کار بانک کارآفرین قرار دارد. همچنین در راستای سیاست فروش متقاطع، خدمت کارا اکسپرس خدمت نوینی است که به مشتریان بازار سرمایه و بانکداری سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با ارائه خدماتی به روز و نو آور خدمات بانکی و مالی را به صورت یکپارچه در شعب بانک به مشتریان عرضه نمائیم.

وی همچنین افزود: با توجه به برنامه‌هایی که توسط شرکت کارگزاری بانک برای مشتریانی که از طریق سامانه کارا اکسپرس ثبت‌نام می‌کنند، درنظرگرفته شده ، پیشنهاد می‌کنیم مشتریان خدمات بازار سرمایه را از طریق کارگزاری این بانک دریافت کنند تا بتوانند از مزایای آن از جمله اعتبار خرید سهام بهره‌مند گردند.

همچنین دکتر علیرضا فهیمی مدیر عامل کارگزاری با تقدیر از همراهی و حمایت‌های مدیران عالی بانک کارآفرین از فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای شرکت کارگزاری بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: کارا اکسپرس سامانه‌ای است که در جهت ایجاد ارزش‌افزوده میان کارگزاری و بانک طراحی‌شده است تا خدمات موردنیاز را به مشتریان ارائه کنند. راه‌اندازی این سامانه در شعب بانک در بازه زمانی پنج‌ماهه طراحی و عملیاتی شد و در کنار سایر خدمات به‌صورت پکیج آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

وی تأکید کرد:در واقع با راه‌اندازی این سامانه در کلیه شعب بانک کارآفرین این کارگزاری دارای 113 شعبه در سراسر کشور می‌باشد و از حضور متقاضیان دریافت خدمات پایه بازار سرمایه استقبال می‌کند.امیدوار هستیم با استفاده از این تکنولوژی شاهد هم‌افزایی بیشتر بانک کارآفرین و شرکت کارگزاری و سایر مجموعه‌های بانک کارآفرین باشیم.

کارااکسپرس2

دکتر فهیمی در خصوص فرایند اجرای ثبت نام در سامانه افزود: فرض بر این است که افرادی که متقاضی استفاده از خدمات کارگزاری بانک کارآفرین هستند، در خارج از بانک و از طریق رایانه شخصی و بدون نیاز به حضور فیزیکی، ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، این در حالی است که پیش‌ازاین ثبت‌نام و احراز هویت مشتری صرفاً به‌صورت حضوری انجام می‌پذیرفت. اما خوشبختانه از طریق این سامانه این امکان فراهم‌شده است که بدون نیاز به مراجعه حضوری. مشتریانی ‌ که کد سجامی‌ خود را دریافت کرده‌اند، دراین سامانه ثبت‌نام کنند و احراز هویت گردند.این در حالی است که آن دسته از مشتریانی‌ که به هر دلیلی امکان احراز هویت به‌صورت الکترونیکی‌ را ندارند، می‌توانند پس از ثبت‌نام اولیه و بارگذاری‌ مدارک موردنیاز در این سامانه جهت احراز هویت به نزدیک‌ترین شعبه بانک کارآفرین در سراسر کشور مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک کارآفرین به‌منظور رفاه حال مشتریان، این امکان را برای مشتریان این بانک و سایر متقاضیان به وجود آورده است که پس از ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت و دریافت کد بورسی، بدون نیاز به حضور در دفاتر کارگزاری شرکت مذکور، به‌صورت غیرحضوری در سامانه کارا اکسپرس شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به آدرس https://karaexpress.ir ثبت‌نام و پس از احراز هویت ثبت‌نام کننده توسط یکی از شعب بانک کارآفرین، از خدمات نوین بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.