نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ این جلسه با حضور "فرامرز اکبری" معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۲۱، "مصطفی معراجی" مدیر دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت، "ناصر پوررضا" رئیس دبیرخانه تکریم ارباب رجوع،کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولین تکریم مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.
"فرامرز اکبری" معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۱ در این جلسه ضمن خیر مقدم به میهمانان، از عملکرد سال گذشته واحد تکریم ارباب رجوع و کسب رتبه نخست در بین مناطق و برنامه ریزی این حوزه در سال جدید و ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات بیشتر به شهروندان منطقه خبر داد و گفت: راز موفقیت در اجرای برنامه ها و رضایتمندی شهروندان مبتنی بر مدیریت صحیح، عملکرد به موقع و دقت در جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان است.
در ادامه "مصطفی معراجی" مدیر دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت شهرداری تهران به برنامه های سال ۱۴۰۳ دبیرخانه تکریم و تشکیل کمیته اندیشهورز و کارگروه تخصصی در حوزه های سرای محلات، دفاتر خدمات الکترونیک شهر، مجموعه های وابسته به شهر سالم و میادین میوه و ترهبار پرداخت.
در پایان "ناصر پوررضا" رئیس دبیرخانه تکریم ارباب رجوع به همراه کارشناسان فاوا، به بحث و گفت وگو با مسئولین تکریم مناطق پیرامون سامانه مدیریت Qr code و اقدامات جدیدی که در آینده در حال بررسی و اجرا خواهد شد پرداختند.