کد خبر : 127589 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي - 17:57
قماربازان با هم دگیر شدند و.. بر اثر درگیری بین قماربازان در مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس 2 مامور نیروی انتظامی و 4 نفر از قماربازان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

نوآوران آنلاین- علی فر، رئیس پلیس Police شهرستان گنبدکاووس دراین باره گفت: چند نفر از قماربازان شهر تاتار و گنبدکاووس برای شرط‌بندی دچار اختلاف می‌شوند و با قمه و چماق و دیگر سلاح سرد با هم درگیر می‌شوند.
رئیس پلیس شهرستان گنبدکاووی خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی که در محل سوارکاری در جهت امنیت سوارکاری بودند برای برطرف کردن اختلاف و جلوگیری از درگیری وارد محل می‌شوند.
علی‌ فر تصریح کرد: متاسفانه یکی از این افراد با سلاح شکاری خود 2 نفر از ماموران نیروی انتظامی را از قسمت‌های دست, بازو و کتف مجروح می‌کند.
رئیس پلیس شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در این درگیری 4 نفر از قماربازان نیز مجروح می‌شوند که به همراه 2 مامور نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل و بستری می‌شوند
وی گفت: در این رابطه 5 نفر که در این درگیری دخالت داشتند دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند و تلاش برای دستگیری عامل اصلی شلیک کننده به ماموران نیروی انتظامی ادامه دارد