کد خبر : 139881 تاریخ : ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن - 23:19
پادشاه گدا در عین حال ثروتمند+ عکس مرد برزیلی که به علت نداشتن توانایی در پرداخت هزینه‌های اجاره خانه، قلعه‌نشین شده است لقب پادشاه به‌ خود گرفت.

نوآوران آنلاین-

اجاره نشینی آن هم با هزینه‌های سنگین امان خیلی‌ها را بریده تا جایی که فردی در برزیل برای فرار Escape از اجاره نشینی به ساختن قلعه ای شنی پناه برد. مارسیو مییزل ماتولیاس 44 ساله, 22 سال از عمرش را در قلعه‌ای در نزدیکی یکی از سواحل برزیل سپری کرده است. او بزرگ شده خلیج گوانابراست و تا حدودی با زندگی در کنار ساحل آشناست. مساحت قلعه شنی که او ساخته سه متر مربع و داخل آن پر از کتاب است. مارسیو برای حفظ این قلعه کارهای طاقت‌فرسا‌ی بسیاری انجام داده است.


7438754_9857437856_462
زندگی در این قلعه بسیار دشوار است حتی گاهی اوقات به علت گرمای شدید خوابیدن در آن سخت می‌شود. مهمترین سرگرمی Hobby این مرد برزیلی مطالعه, ماهی‌گیری و گلف است. ساکنان بومی این منطقه لقب پادشاه را به او داده‌اند اما او همانند پادشاهان زندگی نمی‌کند و همه کارهایش را خودش انجام می‌دهد. او از زندگی خود در این قلعه با همه سختی‌هایش راضی و خوشحال است. تصاویر زیر مربوط به این پادشاه قلعه شنی در ساحل ریودوژانیرو برزیل است.

7437854_464