کد خبر : 151935 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن - 19:47
وزیر بهداشت: واقعا این خانم روش شده توی تلویزیون این حرف ها را بزند+ فلیم برنامه ای با موضوع رفتار صحیح زنان با همسرانشان در شبکه استانی یزد پخش شد که حواشی و بازتاب‌ فراوانی داشته است. این واکنش ها به جایی رسید که وزیر بهداشت نیز در جلسه ای که با حضور خانم ابتکار برگزار شده بود در مورد این کلیپ به شوخی سخن گفت که ویدئو این صحبت ها انتشار یافته که می بینید.

نوآوران آنلاین-

کارشناس صدا و سیمای یزد در یکی از برنامه‌های تولیدی سیمای تابان از زنان خواسته بود که پای شوهرانشان را ماساژ دهند و ببوسند.

بعد از سروصداهای فراوان و انتقاد های پی در پی از صدا و سیمای یزد بابت پخش این برنامه، صدا و سیمای یزد از مردم عذرخواهی کرد.

در اطلاعیه صادره شده از سوی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد آمده است؛ «بر اساس تماس‌های مکرر و ارتباط با صدا وسیمای مرکز یزد، عده‌ای از مردم شریف و بزرگوار درباره بخش تقطیع شده از کارشناسی یک برنامه تلویزیونی که در فضای مجازی منتشر شده اظهار گلایه و ناراحتی کرده‌اند لذا به این وسیله از حضور ارجمندتان پوزش طلبیده و تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و دقت بیشتر در ارائه محتوا، این مساله جبران و با نظارت بیشتر و موثرتر برنامه‌های سازنده و مؤثر تولید و پخش شود .»