کد خبر : 153507 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن - 15:19
برگزاری دوره ضمن خدمت الكترونیكی برای تمام فرهنگیان معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره ضمن خدمت الكترونیكی ارودهای دانش‌آموزی برای تمام فرهنگیان خبر داد.

نوآوران آنلاین- عليرضا كاظمي با توجه به ضرورت برگزاري اردوهاي دانش‌آموزي اظهار کرد: مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد با هماهنگی و همکاری ادارات کل امور تربیتی و مشاوره و فرهنگی و هنري، اردوها و فضاهای پرورشی اين معاونت دوره ضمن خدمت ارودهای دانش‌آموزی را به صورت الكترونیكی و برای تمام فرهنگیان برگزار کند.

وي تصريح كرد: عنوان اين دوره مدیریت فعالیت‌های اردوهای دانش‌آموزی و با کد 94004120 به ميزان 32ساعت است.
 
 كاظمي درادامه افزود: اين دوره در ۳ مرحله و بر اساس سرفصل های جدیدي كه تهیه شده اجرا مي‌شود. 
 
وي تأكيد كرد: در مرحله اول تمام مدیران مدارس، معاونان آموزشی ،معاونان پرورشی، مربیان پرورشی، مشاوران مدارس و کارشناسان پرورشی استان ها و مناطق باید در این دوره شرکت کنند.
 
با توجه به اهميت اين دوره آموزشي همكاران براي گذارندن اين دوره توانمندسازي بايد اهتمام ورزيده و نمره قبولي لازم را كسب کنند. 
 
حضور همكاران به عنوان عوامل اجرايي اردواعم از ( مربي ، همراه مربي، خدمات ، سرپرست و ...) منوط به شركت فعال و كسب نمره قبولي دراين دوره مي باشد و مركز كنترل سفرهاي برون استاني ضمن ثبت اطلاعات همكاران شركت كننده، اين موضوع را رصد و پيگيري خواهد كرد.
 
منبع: پانا