کد خبر : 154346 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن - 19:21
تصادفات در پایتخت ادامه دارد مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از وقوع 2 تصادف منجر به مصدومیت در خیابان های تهران خبر داد و گفت: در این 2 تصادف 7 نفر دچار مصدومیت شدند.

نوآوران آنلاین-محمد کرم درآبادی افزود: صبح امروز حادثه تصادف 2 دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه کردستان به سامانه 115 اعلام و بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه 3 مرد 34، 50 و 85 ساله به همراه یک خانم 34 ساله از سرنشینان این 2 خودرو سواری دچار مصدومیت شدند که تکنسین های اورژانس 3 نفر از مصدومان را به بیمارستان شریعتی منتقل کردند و یکی از مصدومان از انتقال به بیمارستان خودداری کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در ادامه از دومین سانحه رانندگی امروز (سه شنبه) این بار در منطقه دربند خبر داد و گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت منجر به مصدومیت 3 نفر شد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه نیز تکنسین های اورژانس تکنیسینهای اورژانس 3 پسر جوان را بدلیل مصدومیت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند.
درآبادی علت این 2 سانحه رانندگی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد و به شهروندان توصیه کرد به هنگام بارش باران و بدلیل لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی با وسایل نقلیه خود رانندگی کنند.