کد خبر : 154963 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ اسفند - 13:25
تودیع و معارفه در سرپرستی ثامن استان خراسان رضوی پس از انتخاب علی هادی به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان خراسان رضوی موسسه اعتباری ثامن ، مراسم تودیع مسعود کیوان فر برگزار گردید.در این مراسم که با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ،معاون امور بانکی و مدیران ارشد موسسه در مشهد برگزار گردید ، محمود رهنما از زحمات و تلاش‌های‌ مسعود کیوان فر در طول تصدی این پست قدردانی کرد.

نوآوران آنلاین- مدیرعامل در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های‌ مسعود کیوان فر در طول دوره مدیریت ضمن برشمردن مزایای تغییر و تحول  ، تزریق انرژی مدیران جوان و با تجربه  بر پیکره موسسه را امری اجتناب ناپذیر ارزیابی کرد. وی در ادامه ،  از کارکنان خواست با همدلی بیشتر در راستای اهداف موسسه و به خصوص کاهش مطالبات معوق تلاش و کوشش کنند .

عضو هیات مدیره موسسه گفت : با توجه به نرخ چشمگیر مطالبات ، ضروری است   مدیران و کارکنان ضمن چاره‌اندیشی مقتضی، همت والای خود را در راستای  وصول مطالبات ، برگشت سرمایه و تحقق درآمد بکار گیرد .

وی همچنین گفت : فعالیت و تلاش در محیط کار و انجام صحیح امور محوله  از اهم امور می باشد ولی ما بایستی علاوه بر این ، نگاهی هم به آینده داشته باشیم و انعطاف پذیر و متغیر باشیم و توانایی تشخیص مشکلات و اجرای استراتژیهای جدید و نوین را داشته باشیم.

محمود رهنما همچنین افزود : در بیست سالی که از عمر موسسه اعتباری ثامن گذشته است ، جدا  از سابقه درخشان اعتماد و اعتبار ، تک تک کارکنان هدفی بس بزرگ و ارزشمند را برای خود برگزیدند که همچنان این هدف و تجارب سینه به سینه در بین کارکنان موسسه انتقال می یابد و این هدف بزرگ همان خدمت و تلاش در راه رفع گرفتاری و تکریم ارباب رجوع می باشد که در موسسه نهادینه شده تا همواره فرصت خدمتگزاری به مردم را پاس داشته و برای رضایت حداکثری مشتریان تلاش کنند.

 در ادامه قائم مقام موسسه نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آقای مسعود کیوانفر ، وی را انسانی پاکدست ، سالم ، متخصص در امور بانکی و کارشناس دانسته و گفت : به واقع موسسه اعتباری ثامن باید روزی به خود افتخار کند که چنین مدیرانی ، جهت اعتلای آن کوشش کرده اند .

محمود مردانی در ادامه گفت : موسسه اعتباری ثامن با دارا بودن  نیروی انسانی تلاشگر و متخصص، مدیران شایسته ای که از بدنه ثامن رشد یافته اند می‌تواند مشکلات موجود را پشت‌سر بگذارد.

وی با اشاره به سوابق و عملکرد ارزشمند آقای هادی در سرپرستی دو استان کرمانشاه و اصفهان گفت : امیدوارم  و اطمینان دارم آقای علی هادی  به‌ عنوان یکی از مدیران کارآزموده، جوان و نواندیش بتواند با بهره‌گیری از همراهی و مشارکت موثر کارکنان و مدیران، در احیای جایگاه ممتاز موسسه در استان خراسان رضوی  موفق باشد .