کد خبر : 154997 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ اسفند - 14:48
اعطای تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک آینده بانک آینده، بر اساس شاخص­های مالی تعریف شده، برای پنجمین سال متوالی، موفق به دریافت تندیس بلورین از هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

نوآوران آنلاین- تندیس مزبور طی مراسمی در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه سال­جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور مسئولان دولتی، نخبگان و سرآمدان حوزه مدیریت مالی، به بانک آینده اعطا شد.

شایان ذکر است؛ کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان بوده و صِرفاً با مدیریت و پایش مؤثر مبانی راهبردی در گستره علوم مالی و انجام اقدامات مؤثر و به موقع دست یافتنی است.

گفتنی است؛ اعطای جایزه مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت­ها و سازمان­های شرکت کننده شده است. این جایزه، با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه­ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت­ها و بنگاه­ها، تشویق و ترغیب شرکت­ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه­های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه­ای شرکت­ها و سازمان­های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت­ها و سازمان­های برتر در حوزه­های مالی و اقتصادی اعطاء شده و مراسم آن سالانه، برگزار می­شود.