کد خبر : 166301 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ اسفند - 19:28
یک سفر نوروزی زیر ۵۰۰ هزار تومان در نیمه دوم اسفندماه ۹۶ هستیم و این ماه هم رو به پایان است. این روزها تهران پر از جنب و جوش است و حال و هوای نوروزی و بهاری پیدا کرده است، حتی هوای تهران هم بهاری شده و دیگر خبری از سرما نیست و باید کم کم لباس‌های بهاری بپوشیم. بسیاری از مردم این روزها به فکر خرید کردن و آماده شدن برای پذیرایی از مهمانان در عید هستند و بعضی دیگر هم از تعطیلات ایام عید برای سفر کردن استفاده می‎کنند.

نوآوران آنلاین- مانلی پرواز مجری و مبتکر تخصصی تورهای ارزان و لحظه آخری در ادامه به معرفی تورهای نوروزی زیر ۵۰۰ هزار تومان پرداخته است. اولین شهر و مقصدی که به ذهن همه مسافران نوروزی می‌رسد، مشهد است. تور مشهد نوروز ۹۷ یکی از پرطرفدارترین سفرهای نوروزی است چون با سفر به مشهد هم زیارت می‌کنید و هم سیاحت. مانلی قادر است تور زمینی مشهد با قیمت ۵۰۰ هزار تومان و تور هوایی مشهد و تور ترکیبی مشهد را با اندکی اضافه بها ارائه کند.

سفر بعدی و گزینه دوم برای تورهای نوروز ۹۷، سفر به جزیره کیش است. جزیره کیش با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بی‌شمار همچون کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، دلفیناریوم کیش و کلی تفریحات آبی پذیرای گردشگران است. تورکیش نوروز ۹۷ هم هزینه کمی دارد و هم کلی تفریح و سرگرمی منتظرتان خواهد بود تا یک سفر خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزند.

 

اما برای آن دسته از مسافران نوروزی که می‌خواهند به سفر خارج از کشور بروند، ارمنستان بهترین انتخاب است. ارمنستان به پایتختی ایروان یک سرزمین کوهستانی و سرسبز و زیبا است که این زیبایی در بهار دوچندان می‌شود. این سرزمین زیبا با کلی جاذبه گردشگری و تفریحی از پر طرفدارترین تورها است. مسافران تور ارمنستان برای اطلاع از تور ارمنستان نوروز ۹۷ می‌توانند عضو کانال تلگرام مانلی شوند.