کد خبر : 167401 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ فروردين - 15:42
همه باید از پیام رسان ایرانی حمایت کنیم عبدالرضا هاشم زایی عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد که برای بهره مندی از هرگونه کالا و خدمات ایرانی باید فرهنگ سازی در اولویت قرار گیرد.

نوآوران آنلاین-نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه در راستای حمایت از کالا و خدمات ایرانی، پیام رسان های داخلی نیز باید برای ظرفیت سازی کشور حمایت شوند، افزود: فضای مجازی و تکنولوژی های نوین فصل جدیدی را به روی کشورها گشوده، بر این مبنا بهتر است بصورت جدی ،کشور نیز در جهت توسعه اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال از آن بهره بگیرد.
وی ایجاد فضای رقابتی برای جلب مخاطب را بهترین روش کسب مشتری در فضای مجازی دانست و گفت:اگر نتوانیم کیفیت و امنیت پیام رسان های داخلی را مهیا کنیم نمی توانیم کسی را مجبور به استفاده از آن نماییم.
هاشم زایی افزود:باید زیر ساخت فرهنگی را برای استفاده از کالا و خدمات داخلی فراهم کنیم تا سازندگان با بالا بردن کیفیت محصولات ، اطمینان کافی به مخاطبان خود بدهند.

*حمایت از پیام رسان داخلی ،جهت گیری ملی است

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین افزود:طبق شعار امسال باید زیر ساخت ها از سوی مسئولین فراهم شود تا بتوانیم با بالابردن کیفیت تولیدات داخلی، حتی شرایط صادرات کالا و خدمات ایرانی را مهیا کنیم.

نماینده ممسنی با بیان اینکه برای ارتقا وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور، ایجاد شرایط قانونی و قضایی نیز دارای اهمیت است گفت: اگر بتوانیم پیام رسان های داخلی را با کیفیت مشابه خارجی در کشور داشته باشیم قطعا نیازی به مدل خارجی نداریم و هر ایرانی می تواند مطابق ذائقه داخلی از شرایطی که برایش مهیا شده استفاده کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی وسیات خارجی تاکید کرد: مشتریان داخلی با دستور، و قانون جلب استفاده از کالا و خدمات ایرانی نمی شوند بلکه با کیفیت بالا و قیمت پایین است که انگیزه کافی برای استفاده از هر محصولی فراهم می شود.

وی گفت:در جمع بندی نهایی باید یادآور شد که استفاده و بهره گیری از تولید و خدمات ایرانی هدف گذاری اساسی و ملی است و برای اینکه عملیاتی شود باید تمامی ارگان مدیریتی کشور تمهیدات وبستر لازم را مهیا کرده وبه آن بیاندیشند.