کد خبر : 167625 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ فروردين - 12:33
اظهارات بازیکن والیبال درباره کلاهبرداری در والیبال تحویل آپارتمان به بازیکنان لیگ برتری والیبال سر آغاز پروژه جدیدی است که در آن واگذاری مال غیر صورت گرفته و از پایه و اساس تخلف محسوب می شود.

نوآوران آنلاین-

 تیم والیبال راه عمران ساری 2 فصل قبل راهی لیگ برتر والیبال ایران شد. تیمی که زیر نظر شهرداری این شهر فعالیت می‌کرد و بازیکنان با عقد قراردادهایی در این تیم بازی کردند. نماینده ساری در لیگ برتر در پایان آن فصل از مسابقات با مشکلات مالی مواجه شد و مقرر شد بازیکنان به جای دریافت مبلغ قراردادهای خود به طور مشترک صاحب چند دستگاه آپارتمان شوند.حال بعد از گذشت 2 سال فردی مدعی شده است که صاحب این آپارتمان‌هاست و سند هم دارد. در واقع به نظر می‌رسد یک کلاهبرداری توسط مسئولان این تیم منحل شده رخ داده است.

حسین امیری که در سی‌امین دوره لیگ برتر والیبال با لباس تیم ساری به میدان رفته بود، درباره این موضوع به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در پایان آن فصل ما خواستار گرفتن مطالبات خود شدیم و باشگاه به ما آپارتمان داد. من و ناصر رحیمی‌پناه یک واحد آپارتمان مشترک گرفتیم در مجموع فکر می‌کنم 5 واحد آپارتمان به بازیکنان به طور مشترک واگذار شد.

امیری در ادامه گفت: قرار بود سند این واحدها به نام ما زده شود اما این اتفاق رخ نداد. در واقع شهرداری به ما به جای سند مبایعه نامه داد که آن هم به نام فرد دیگری بود. اما حالا مشخص شده که سند این آپارتمان‌ها به نام کسی دیگر است!
فردی با من تماس گرفت و گفت که این واحد‌ها برای من است و سند هم دارم. شما هم اگر می‌خواهید موضوع را پیگیری کنید باید از فردی که با شما توافق کرده است، شکایت کنید. به این ترتیب متوجه شدیم که در واقع مال غیر به ما فروخته‌اند.

این بازیکن سابق تیم ساری ادامه داد: تیمی که ما دو سال پیش در آن بازی کردیم در پایان همان فصل منحل شد و تیمی دیگر جایگزینش شد. دست ما به هیچ مرجعی بند نیست. باشگاه ما را فریب داد و قراردادهای ما را به فدراسیون ۵۰ میلیون معرفی کرد. نمی‌دانیم چه باید کرد، فکر می‌کنم اولین اقدام شکایت باشد که امیدوارم نتیجه‌بدهد. این وضعیت و رخدادهای این چنینی در والیبال شایسته نیست.