کد خبر : 167626 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ فروردين - 12:37
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران: بلاتکلیفی نحوه ارائه خدمات فنی مهندسی به دلیل اختلافات دو وزارتخانه کشور و راه و شهرسازی محمد سالاری نسبت به استعفای مدیران شهرداری تهران در مرحله گذار تذکر داد.

نوآوران آنلاین-

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جلسه روز یکشنبه شورا ضمن تشکر از همراهی مدیران شهرداری با سرپرست منتخب شورای پنجم در این مرحله گذار در تذکری گفت: قطعا فعالیت، همراهی و همکاری تک تک مدیران شهرداری تهران در این مرحله گذار توسط اعضا و رییس شورا و همچنین شهروندان تهرانی رصد می شود و نحوه این همکاری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی همچنین با اعلام اعتراض خود نسبت به مدیران و معاونین مستعفی شهرداری تهران افزود: این استعفاها به مفهوم عدم همراهی با شهروندان و عدم ارائه خدمات به شهر است. اعضای شورا انتظار داشتند که آن ها بیشتر از  گذشته سرپرست شهرداری تهران را همراهی می کردند.

سالاری در ادامه نسبت به نحوه ارائه خدمات فنی مهندسی و اجرای مقررات ملی ساختمان تذکر داد.

وی در این خصوص اظهارداشت: متاسفانه اخیرا شاهد هستیم که وزرای راه و شهرسازی و کشور در خصوص نحوه اجرای مقررات ملی ساختمان صرفا در حال مکاتبه هستند.

وی ادامه داد: انتظار این بود اکنون که فرایند نحوه ارجاع کار و ارائه خدمات فنی مهندسی در کل کشور به دلیل اختلافاتی که در وزارت کشور و وزارت راه وجود دارد در بلاتکلیفی به سر می برد، شخص آقای جهانگیری به عنوان معاون اول رییس جمهور جلسه ای تشکیل می دادند و این موضوع را حل می کردند.

این عضو شورای شهر افزود: از آنجاییکه این موضوع برای شهر تهران بسیار اهمیت دارد از رییس شورا درخواست دارم جلسه ای با حضور معاونین دو وزارتخانه و کمیسیون های مربوطه شورا و مدیران سازمان نظام مهندسی برای بررسی این موضوع تشکیل شود.