کد خبر : 167691 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين - 19:40
رونمایی کتاب یکی از ما دو نفر رونمایی کتاب و جشن امضا مجموعه غزل یکی از ما دو نفر نوشته امیر محدی صفایی با حضور جمعی از اهالی شعر و ترانه در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی کتاب یکی از ما دو نفر نوشته امیر مهدی صفایی و با حضور جمعی از اهالی شعر و ترانه ازجمله سجاد سامانی ؛حسین زحمتکش ، غزل تاج بخش ، بهمن زدوار و محمد شیخی و با اجرای مجید سعد آبادی برگزار شد.

جلسه با تلاوت قرآن کریم آغاز و در ابتدا جلسه مجری برنامه علاوه بر معرفی کتاب و صاحب اثر هدف از برگزاری جلسه را معرفی اثر و تجلیل از امیر مهدی صفایی بیان کردند.

بهمن زدوار شاعر و منتقد ادبی به عنوان اولین مهمان توضیحاتی جامعی در مورد کتاب یکی از ما دو نفر ارایه نمود وی اشاره کرد ،انسجام در محورعمودی و افقی شعر ،روایی بودن غزل ها و مضمون سازی و تصویر گری موفق  از شاخصه های اصلی شعر امیر مهدی صفایی است.ایشان غزل امیر مهدی صفایی را پخته تر از سن تقویمی ایشان اعلام کردند  و به تعببیر جالبی گفتند شاعر جوان در مرحله آزمون و گذر است و آینده درخشانی پیش روی دارد و در پایان زدوار چند بیت از کتاب مذکور را برای حضار توصیف نمودند.

در ادامه صلصال گیلانی ،حسین زحمتکش ،محسن رزوان ،محمد شیخی ، سجاد سامانی و کیانوش خانمحمدی به شعر خوانی پرداخنه و چاپ و نشر  مجموعه غزل یکی از ما دو نفر را به امیر مهدی صفایی تبریک گفتند.در بخش بعدی برنامه حسام آرین خواننده و نوازنده و دبیر کانون موسیقی  دانشگاه علامه طباطبایی  و گروه سودا قطعاتی را اجرا نمودند که روی تازه ای به جلسه بخشید.

نادر محمدی دیگر مهمان برنامه به عنوان اولین معلم شعر امیر مهدی صفایی با ذکر خاطره اولین دیدار و تبریک برای تولد کتاب جدید ایشان از کوشش بالای ایشان در ضمینه ادبیات با افتخار یاد نمودند.در ادامه مجید سعد آبادی به طور مختصر تاریحچه کوتاهی از فعالیتهای امیر مهدی صفایی در زمینه ترانه سرایی و جوایز ادبی ایشان در دوران تحصیل بیان نمودند و غزلی را از مجموعه ایشان خواندند.

 در ادامه برنامه امیر مهدی صفایی  با حضور در جایگاه ضمن تشکر از تمامی حضار و اساتیدو شاعران حاضر در برنامه به پرسشهایی در مورد تالیف کتاب پاسخ دادند و  تمام اشعار خود را مبتنی بر زیست شاعرانه  اعلام نمود و خود را در وهله اول ترانه سرا و بعد از آن شاعر معرفی کردند.و ایشان در انتهای صحبت خود ،غزل یکی از ما دو نفر را دکلمه کردند.

در انتها غزل تاج بخش شاعر و پیشکسوت ادبی ضمن صحبت پیرامون کتاب یکی از ما دو نفر نوشته امیر مهدی صفایی ، از کتاب ایشان رونمایی نمودند.در بخش پایانی علاقه مندان با برگزاری جشن امضا با موءلف اثر عکس یادگاری گرفتند.

امیر مهدی صفایی متولد ۱۳۷۷ در تهران صاحب اثر مجموعه شعر سپید بغض های شبانه و مجموعه غزل یکی از ما دو نفر و ترانه سرا معاصر میباشد.

مجموعه غزل یکی از ما دو نفر ۲۷ فروردین ۹۷ در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی رو نمایی شد. فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران ،خیابان شهید گل نبی ،خیابان شهید ناطق نوری ،میدان قبا واقع شده است.