کد خبر : 167712 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين - 16:43
برگزاری کلاس‌های سواد رسانه‌ای در فرهنگسرای رسانه کلاس‌های سواد رسانه‌ای با موضوعات مختلف در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شوند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، کلاس‌های سواد رسانه ای با حضور اساتید مطرح این رشته و با عناوین «مبانی مطالعات رسانه» با تدریس غلامرضا آذری، «روش شناسی نقد فیلم» با تدریس محسن سلیمانی فاخر و «کارگاه دوره‌ای نشانه‌شناسی در رسانه‌های بصری وسینما» با تدریس مهدی سلطانی گرد فرامرزی در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برپا می‌شود.

همچنین امیر عبدالرضا سپنچی موضوع «تربیت وسواد رسانه»، محمد صادقلو  موضوع «مبانی عکاسی و عکاسی برداری»، صدیقه ببران «سواد رسانه‌ای» و شروین وکیلی «جامعه شناسی فضای مجازی» را تدریس می‌کنند. 

«زبان بدن و پوشش در سینما» با تدریس امیر زبده، «گویندگی در رادیو» با تدریس علیرضا دباغ، «آشنایی با گونه‌های سینمایی و ژانر» با تدریس محمدرضا فهمیزی، «فیلمنامه نویسی با تدریس امین عظیمی» و «آموزش‌های نظری عملی گویندگی و اجرا» با تدریس محمد حسین سروش از کلاس‌های دیگری است که در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۲ واحد آموزش تماس بگیرند.

فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در خیابان پاسداران،خیابان شهید گل نبی،خیابان شهید ناطق نوری،میدان قبا واقع شده است.