کد خبر : 168354 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت - 11:21
دوره تنبیه بدنی گذشته است/ معاون مدرسه چه به روز نرگش کوچولو آورد+ عکس «نرگس» دانش آموز مقطع ششم است و در دبستان گلستان آبادان تحصیل می کند که ماجرای کوتاه کردن مویش توسط معاون پرورشی مدرسه، این روزها به سرخط خبرها تبدیل شده. ماجرایی که به شکایت از معاون مدرسه و بازشدن پرونده قضائی کشیده شد. «مروارید» خواهر نرگس روند شکایت از معاون مدرسه را تشریح می کند.

نوآوران آنلاین-

«نرگس» دانش آموز مقطع ششم است و در دبستان گلستان آبادان تحصیل می کند که ماجرای کوتاه کردن مویش توسط معاون پرورشی مدرسه، این روزها به سرخط خبرها تبدیل شده. ماجرایی که به شکایت از معاون مدرسه و بازشدن پرونده قضائی کشیده شد. «مروارید» خواهر نرگس روند شکایت از معاون مدرسه را تشریح می کند.

شما چطور از ماجرا اطلاع پیدا کردید؟

از سرکار که رسیدم خانه متوجه شدم کسی در خانه نیست و پرس وجوها نشان از این داشت که نرگس را برده اند دکتر. نرگس اسپری آسمش را در مدرسه جا گذاشته بود. بعد فهمیدم که چه اتفاقی در مدرسه برایش افتاده. روزی که موهای نرگس را کوتاه کرده بودند، از شدت استرس نفسش بالا نمی آمد و با موهایش در دست به خانه آمده بود. ما اصالتا کُرد هستیم و در فرهنگ ما اگر زنی اشتباهی مرتکب شود یا سنگسارش می کنند یا موهایش را کوتاه می کنند. همه ما از این ماجرا شوکه شده ایم.

مسئولان مدرسه براین مسأله تاکید داشتند که قبل از این ماجرا در مورد کوتاهی مو به «نرگس» تذکر داده بودند.