کد خبر : 168383 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت - 10:00
کتک خوردن وکیل دادگستری وقتی حکم اعلام شد یک وکیل دادگستری در ساوه، هنگام اجرای حکم قضایی ازسوی یک خانواده موردضرب و شتم قرارگرفت ،راهی بیمارستان شد.

نوآوران آنلاین-یک وکیل دادگستری هنگام اجرای حکم خلعیت در یکی از روستا‌های شهرستان ساوه، مورد هجوم یک خانواده ۵ نفری قرار گرفت و به شدت مصدوم  شد.

عباس نیری وکیل مصدوم شده در خصوص این حادثه گفت: به عنوان وکیل خواهان پرونده قضایی همراه ماموران اجرای احکام در محل مورد نظر حضور پیدا کردیم که متاسفانه، خانواده طرف پرونده با چوب و چاقو به سمت بنده حمله ور شدند و از چند ناحیه مورد ضرب و جرح شدید، قرار گرفتم که با وضعیت بی هوشی به بیمارستان منتقل شدم.

رئیس دادگستری ساوه هم در خصوص این حادثه گفت: وکلا از بازوان دستگاه قضایی برای اجرای عدالت هستند و مطمئنا با جدیت این حادثه را دنبال خواهیم کرد.

طبق قانون باید اشد مجازات در خصوص ضاربان
ابوالفضل حقیقی نژاد یکی از وکلای کانون دادگستری در این خصوص گفت: حادثه برای وکیل دادگستری در حین اجرای حکم بوده و طبق قانون باید اشد مجازات در خصوص ضاربان اجرا شود.

حقیقی نژاد در خصوص حمایت‌های قانونی از وکلا افزود: توهین به وکیل همانند حکم توهین به قضات است و انتظار داریم برای جلوگیری از اینگونه حوادث برای وکلا، دستگاه قضایی حمایت‌های لازم را اعمال نماید
گفتنی ست هم اکنون وکیل مصدوم در بیمارستان شهرساوه بستری و تحت مداواست حال عمومی وی رو به بهبودی است.