کد خبر : 168496 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت - 13:50
سرمربی تیم نوجوانان کاراته در جاده شمالی تصادف کرد +عکس سرمربی تیم‌های کاراته کشورمان روز گذشته در حالی که قصد سفر به شمال کشور را داشت دچار سانحه تصادف شد که خوشبختانه خطر از بیخ گوش او گذشت.

نوآوران آنلاین-تیم‌های کاراته پایه کشورمان روز گذشته(سه‌شنبه) پس از پایان هفدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به کشورمان بازگشتند. مسابقاتی که با قهرمانی تیم‌های نوجوانان پسران و جوانان دختران به پایان رسید و تیم جوانان پسران نیز با کسب دو مدال نقره و دو برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

 

نتایجی که مدنظر سرمربی تیم نوجوانان پسران نبود و باعث شد تا مهران بهنام‌فر،سرمربی تیم‌های پایه در محل برگزاری مسابقات استعفای خود را تقدیم مسئولان فدراسیون کاراته کند. مهران‌فر پس از بازگشت به تهران برای استراحت و بازیابی شرایط روحی و روانی خود و همچنین حضور بر سر مزار پدر خود تصمیم به سفر به شمال کشور گرفت که متاسفانه خبر و تصاویر واژگونی خودرو او موجبات نگرانی جامعه کاراته شد.

بعد از پیگیری این ماجرا خوشبختانه با خبر شدیم حال سرمربی جوان و با اخلاق کاراته کشورمان خوب است و در حال بازگشت به تهران می‌باشد. محسن آشوری، مدیر سازمان تیم‌های ملی کاراته ن ضمن تایید سلامتی بهنام‌فر و از گذشتن خطر از بیخ گوش اوخبر داد.