کد خبر : 169215 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۴ خرداد - 13:32
انهدام باند جعل و قاچاق انسان در جویبار اعضای باند جعل اسناد و قاچاق انسان در شهرستان جویبار پس از یک ماه اقدامات اطلاعاتی پلیسی دستگیر شدند.

نوآوران آنلاین-سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی جویبار گفت: براساس اقدامات اطلاعاتی یک ماهه پلیس امنیت شهرستان گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت گسترده برخی افراد ناشناس در امور جعل اسناد، مدارک شناسایی، بانکی و قاچاق انسان نقش داشتند شناسایی شدند.

وی افزود: دراین راستا پلیس دو عامل جعل و کلاهبرداری را به هویت" ا. ر. ز" و "م. ک. " اهل استان اصفهان وگلستان که قصد اخاذی و تحویل مدارک جعل گذرنامه و کارت پایان خدمت به طعمه‌های خود بودند دریکی از خیابان‌های اصلی شهرجویبار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی جویبار با بیان اینکه پس از بررسی و هماهنگی لازم با مقام قضایی اسناد جعلی کارت ملی، کارت معافیت، چند فقره دسته چک ومدارک دیگر کشف و ضبط شد، گفت: متهمان درتحقیقات فنی به صراحت به جرم بزه انتسابی خود اقرار و امروز با دستور بازپرس شعبه اول روانه زندان شدند.

سرهنگ درویشی از مردم شهرستان خواست تا فریب افراد کلاهبردار را که باپهن کردن دام برای افراد ساده لوح وبی پیرایه اقدام به وعده‌های پوشالی می‌دهند تطمیع نگردند و هرگونه اخبار واطلاعات مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.