کد خبر : 169520 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد - 15:44
دستگیری زوج سارق هنگام سرقت رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری زوج سارق وسایل داخل خودرو خبر داد.

نوآوران آنلاین-سرگرد پرویز حسینی فر در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو به شیوه استفاده از شاه کلید، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این کلانتری قرار گرفت.

وی توضیح داد: مأموران برای شناسایی سارق اقدام به انجام گشت‌های هدفمند کردند تا اینکه روز گذشته هنگام گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری متوجه رفتار مشکوک سرنشینان خانم و آقا یک دستگاه خودروی سواری شدند که پس از مدتی مراقبت مشاهده کردند راننده آن از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن درب یک دستگاه خودروی سواری که در کنار خیابان پارک بود، کرد.

سرگرد حسینی فر ادامه داد: ماموران سریعاً برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی موفق شدند آنان را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری باغ فیض، افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متهمان تعدادی وسایل و تجهیزات داخل خودرو، تعدادی مدارک هویتی و وسایل متعلق به سایر اشخاص کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با ارائه مستندات، سارقان اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، قرار گرفتند.