کد خبر : 171469 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد - 09:43
اعتراف قاتل مست در مشهد + عکس جوان 22 ساله ای که در جنایتی مستانه دست به چاقو برده و دوستش را به قتل رسانده بود، هنگام بازسازی صحنه قتل به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت و ادعا کرد وقتی در حال درگیری چاقو از دست دوستم روی زمین افتاد، آن را برداشتم و ضربه ای به گردنش زدم که منجر به مرگ او شد.

نوآوران آنلاین_ متهم این پرونده جنایی که صبح روز گذشته به محل وقوع جنایت Crime هدایت شده بود، وقتی با دستور قاضی Judge احمدی نژاد مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت، گفت: آن شب (25 تیر) به همراه 3 نفر از دوستان مان تصمیم گرفتیم برای خوشگذرانی و صرف مشروبات الکلی به زمین های انتهای مجیدیه برویم. به همین خاطر به همراه دوستانم سوار خودروی تیبای من شدیم و به یک چهار دیواری رفتیم اما در آن جا به خاطر برخی اختلافات قبلی ، درگیری رخ داد این درحالی بود که مشروب خورده بودیم و حال طبیعی نداشتیم.

متهم ادامه داد: هنگام درگیری، ناگهان یکی از دوستانم با چاقو سمت من حمله ور شد که چاقویش روی زمین افتاد من هم در همان حالت عصبانیت چاقو را برداشتم و ضربه ای به گردنش زدم. وقتی به خود آمدم دیدم خون فواره می زند. او را که حدود 31 سال داشت سوار بر خودرو کردیم و درحالی که من رانندگی خودرو را برعهده داشتم به سمت بیمارستان طالقانی رفتیم. آن جا وقتی او را روی برانکار گذاشتند و به داخل اتاق اورژانس بردند، ما از ترس فرار Escape کردیم که بعد از آن هم دستگیر شدم.

در آغاز بازسازی صحنه قتل Murder سرهنگ کارآگاه مهدی سلطانیان (افسر پرونده) به تشریح خلاصه ای از ماجرای این پرونده جنایی پرداخت و در پایان نیز قاضی احمدی نژاد با صدور قرار بازداشت موقت، وی را روانه زندان Prison کرد. تا متهم این پرونده با صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری یک پای میز محاکمه بنشیند.