کد خبر : 171962 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد - 14:29
از سوی خیرین صورت گرفت اهداء یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان نورافشار با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که میان بیمارستان نورافشار، سازمان داوطلبان و جمعیت خیرین امضاء شد یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان نورافشار اهداء شد.

نوآوران آنلاین- ظهر امروز در نشستی در سازمان داوطلبان تفاهم‌نامه‌ای برای اهدای یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان نورافشان که از زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر است منعقد شد. در این مراسم که حبیب درگاهی رئیس سازمان داوطلبان، محمد نعیمی پور رئیس بیمارستان نورافشار و تعدادی از خیرین که در راستای جذب هزینه مالی تامین این دستگاه و پیگیری‌های کار فعالیت می‌کردند، حضور داشتند که در پایان با امضای یک تفاهم‌نامه، این دستگاه به بیمارستان نورافشار اهدا شد و همچنین صحبت‌هایی در مورد انجام فعالیت‌های دیگر نیز صورت گرفت.

در این نشست حبیب درگاهی رئیس سازمان داوطلبان اظهار کرد: با همکاری‌ها و جلساتی که با مشاوران ریاست جمعیت و رایزنی که با بیمارستان نورافشار داشتیم این اتفاق خوب رقم خورد و امیدواریم در روز شهادت امام جواد(ع) نیز سرمنشأ کار خیر و درمانی باشیم.

رئیس سازمان داوطلبان اضافه کرد: ما در جایی قدم برمی‌داریم که نتیجه آن نجات جان جامعه است و افرادی که در این راستا قدم بر می‌دارند تاثیرات زیادی در بحث درمانی در جامعه دارند.

وی همچنین اضافه کرد: به زودی بخش دیالیز و MRI بیمارستان نورافشار را هم با کمک خیرین راه اندازی خواهیم کرد.

همچنین در این نشست محمد نعیمی پور رئیس بیمارستان نورافشار گفت: طی فرآیند دریافت این دستگاه فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشت که دستگاه سی تی اسکن از اولویت‌های بیمارستان است و در حال حاضر فرآیند نصب و راه اندازی را در بیمارستان طی می‌کند و امیدواریم طی هفته‌های آینده به بهره برداری برسد.