کد خبر : 173103 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور - 09:19
2 جوان 15 و 19 ساله افغانی در پارک معلم همدیگر را چاقو چاقو کردند ! + جزییات سرهنگ امین محمدی رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان اظهار کرد: ساعت ۱۴ ظهر امروز (جمعه) گزارش یک شخص چاقو خورده در پارک معلم شهرک شهید بهشتی سیزده آبان توسط اهالی محله به مرکز فوریتهای پلیس اعلام شد.

نوآوران آنلاین-وی افزود: پس از اعزام افسر گشت به محل مورد نظر مشخص شد که یک نوجوان ۱۵ ساله در حالی که جراحات ناشی از ضربات چاقو بر بدن وی و در ناحیه کمر و پایش مشاهده شده بود در پارک بر زمین افتاده و یک قبضه چاقو نیز کنارش بر زمین افتاده است.

سرهنگ محمدی گفت: نوجوان مجروح شده که از تبعه افغان بود به مامور گشت گفت که یک نفر من را با چاقو زد و فرار کرد. در زمانی که مامور گشت در حال انتقال نوجوان به بیمارستان جهت مداوا بود، گزارشی دیگر با همین مضمون در خیابان نیلوفر ۹ همان شهرک (شهید بهشتی) به مرکز فوریتهای پلیس گزارش و اعلام شد و افسر گشت دیگری به محل مورد نظر جهت بررسی موضوع اعزام شد.

رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان گفت: زمانی که افسر گشت به محل مورد نظر رسید، یک تبعه ۱۹ ساله افغان دیگری را دید که به همان ترتیب موضوع اول بر زمین افتاده و از ناحیه کمر و پا به شدت مجروح شده است و ضربات چاقو بر روی بدن وی مشخص است. این جوان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات وارده شدید به وی در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ محمدی در رابطه با جریان این دو موضوع رخ داده گفت: موضوع از این قرار است که این دو شخص با یکدیگر یک حساب شخصی داشته اند و از قضا امروز در پارک قرار می گذارند تا به قول معروف با یکدیگر این کینه را تسویه کنند، در ادامه هر دو این نفر با استفاده از سلاح سرد درگیر شده و نوجوان ۱۵ ساله پس از ضربه زدن با چاقو به جوان ۱۹ ساله صحنه را ترک و اقدام به فرار می کند، مقتول به دلیل ضربات پی در پی چاقو پس از انتقال به بیمارستان فوت می کند.

وی در پایان گفت: نوجوان مقتول ۱۵ ساله هم اکنون به دلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری است و پس از بهبودی حال وی پرونده این موضوع بررسی خواهد شد.