کد خبر : 173238 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور - 14:57
قمه کش جاده مشهد دستگیر شد زورگیر خشن که با حمله به جوان موتورسوار ،شاخ و شانه می کشید و قصد داشت جیب های طعمه خود را خالی کند زمین گیر شد.

نوآوران آنلاین- جوان 32ساله که «محمد»نام دارد و با موتورسیکلت خود درجاده طرق به مشهد حرکت می کرد ناگهان فردی غریبه سوار برموتورسیکلت جلوی او پیچید و راهش را سد کرد.

این فرد عصبانی در حالی که قمه ای به دست داشت به طرف جوان 32ساله حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد تا طبق نقشه اش ، زورگیری کند و پولی به جیب بزند. اما نمی دانست سربزنگاه ، خودروی پلیس Police سر می رسد و نقشه اش نقش بر آ ب می شود.

سرهنگ اکبر آقابیگی، رئیس پلیس مشهد در این باره گفت: تیم گشت کلانتری طرق مشهد در حال بازگشت از ماموریتی بودند که با مشاهده درگیری 2جوان موتورسوار برای بررسی موضوع وارد عمل شده و دریافتند که یکی از این افراد با شرارت و عربده کشی قصد زورگیری از جوان موتورسوار داشته است.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی زورگیر 31ساله که دارای سوابق کیفری در امر شرارت و زورگیری بوده را دستگیر و در بازرسی بدنی از او یک قبضه قمه و 2حلقه انگشتر نقره بزرگ کشف کردند. وی گفت:تحقیقات از این متهم که احتمال می رود در محدوده جاده طرق مشهد با شیوه حمله ور شدن به طعمه های خود مرتکب زورگیری شده باشد ادامه دارد.