کد خبر : 174347 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر - 13:31
نوشین 17 ساله در محاصره 5 مرد می خندید! نوشین که یک دختر 17 ساله است در حالی که پدر و مادرش از کارهای او اطلاعی نداشتند عضو یک خانه فساد شد.

نوآوران آنلاین-راحله، زن میانسال در حالی که در دادسرا حاضر شده است به قاضی گفت: نوشین تک فرزند و عزیز دردانه ما بود. هر چقدر پول در اختیارش می گذاشتیم تا هرچه دوست دارد برای خودش فراهم کند به رفت و آمدهای او هم کاری نداشتیم چرا که احساس می کردیم او هنوز یک دختر کوچک است.

وی ادامه داد: او دختری 17 ساله بود اما در چشم ما دختری خردسال جلوه می کرد تا این که عصر دیروز وقتی از او پرسیدم کجا می روی؟ مانند همیشه فریاد زد شما اگر به فکر من بودید مرا تنها نمی گذاشتید حالا هم به خانه دوستم می روم! من هم طبق معمول مخالفتی نکردم تا این که امروز از کلانتری تماس گرفتند وتازه فهمیدم که نوشین در یک لانه فساد در حال ارتباط نامشروع با 5 مرد به صورت همزمان دستگیر شده است.

مادر نوشین بیان کرد: وقتی به کلانتری آمدم نمی توانستم باور کنم که او نوشین نازدانه من است چرا که از لباس های زننده ای که به تن داشت خجالت می کشیدم و از دیدن آرایش غلیظ او شرم می کردم.

وی گفت: دخترم بر اثر غفلت من و همسرم و رفت و آمد با دوستانی که شناختی از آن ها نداشتیم عضو یک خانه فساد شده بود و در ازای ارتباط با چند مرد پول های کلانی دریافت می کرد این در حالی است که ما تمامی نیازهای مالی او را تامین می کردیم.