کد خبر : 174609 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر - 17:06
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۲ خبر داد: آغاز طرح تجمیع پیمانکاران خدمات شهری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ گفت: ساماندهی جمع‌آوری زباله و انجام تفکیک از مبدا توسط شهرداری منطقه۲۲ به صورت پایلوت آغاز شد، تا با اعمال کنترل بهتر ودر صورت موفقیت، سال آینده در کل شهر تهران اجرایی شود.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۲ با تاکید بر لزوم اجرای "طرح جامع مدیریت پسماند" خاطرنشان کرد: در این طرح، بهره‌گیری از درآمدها و مدیریت هزینه‌ها دیده شده و در نهایت باعث کاهش هزینه رفت و روب در سطح منطقه می‌شود.
 صفایی با بیان اینکه در "طرح جامع مدیریت پسماند" فقط یک پیمانکار اجرای طرح را در دست دارد و دیگر پیمانکاران خدمات شهری حذف می‌شوند، اظهار داشت: در این حالت بسیار شفافتر می‌توان پیمانکار را مورد بررسی قرار داد و خروجی طرح بصورت شفاف و کنترل شده خواهد بود.
 وی با تاکید بر اینکه در حوزه پسماند نیازمند انجام تحقیق و پژوهش هستیم، تصریح کرد: بر اساس رشد جمعیت و فاکتورهایی نظیر تغییرات مصرف، سبک زندگی و نرخ تولید زباله‌ها، باید با انجام پژوهش‌های مستمر و تجربیات دیگر کشورها را در برنامه‌های اجرایی خدمات شهری اعمال نماییم.