کد خبر : 175206 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر - 13:02
دستگیری سارقی که فقط شب جمعه‌ سرقت می‌کرد رییس کلانتری 138 جنت‌آباد از دستگیری یکی از سارقان باند سرقت منازل در منطقه شمال غرب تهران خبر داد.

نوآوران آنلاین-سرهنگ سعید لشینی (رییس کلانتری 138 جنت‌آباد)  درباره جزییات این دستگیری گفت: عوامل تیم عملیات کلانتری 138 با بررسی اولیه متوجه می‌شوند که سرقت منزل توسط 4 مرد جوان انجام شده که با یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام به محل سرقت مراجعه‌ کرده‌اند و با همان دستگاه خودرو نیز متواری شده‌اند. 

وی ادامه داد: با بررسی بیشتر، عوامل گشت موفق شدند، محل خودرو را شناسایی کنند و به آنجا بروند و در نهایت در یک عملیات تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی کرده و موفق می‌شوند خودرو را متوقف کنند.

رییس کلانتری 138 جنت‌آباد با اشاره به اینکه یک مرد جوان حدود 31 ساله در خودرو بود،‌ گفت: با جستجوی ماشین ماموران موفق می‌شوند، حدود 100 گرم طلا و همچنین آلات و ادوات مربوط به سرقت در خودرو کشف و ضبط کنند. فرد مورد نظر به همراه خودرو به کلانتری منتقل و در آنجا اعتراف می‌کند که به همراه سه نفر از همدستانش چهارشنبه شب‌ها به تهران آمده و در روز پنجشنبه اقدام به شناسایی محل کرده و در شب جمعه‌ها اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ لشینی با بیان اینکه یکی از این افراد در محدوده نظام‌آباد خانه مجردی داشته و بعد از سرقت این افراد به آنجا رفته و استراحت می‌کند، تصریح کرد: این افراد بیشتر به خانه‌های طبقه اول و دوم در محدوده شمال غرب تهران دستبرد می‌زدند.

وی ادامه داد: بعد از دستگیری این فرد همدستان او نیز تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و پلیس در تلاش است تا آن‌ها را نیز بازداشت کند.