کد خبر : 175866 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۴ آبان - 14:29
فرمانده نیروی انتظامی کشور: پلیس امنیت پنج میلیون زائر مشهد را در 28 صفر تامین می کند فرمانده نیروی انتظامی درباره حضور مردم در روز 28 صفر در حرم رضوی گفت: پیش بینی می کنیم امسال حدود 5 میلیون نفر زائر آقا امام رضا (ع) باشند که برای تسهیل در تردد زائران و امنیت آنها تدابیر لازم به انجام رسیده است.

نوآوران آنلاین- سردار حسین اشتری روز دوشنبه در حاشیه مراسم تدفین سه تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران افزود:
عزت و اقتدار امروز ما مدیون خون شهدا به خصوص شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است و نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت مردم و حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی است.
وی گفت: ماموران نیروی انتظامی حافظ جان، مال، نأموس و امنیت مردم هستند و برای آسایش و آرامش هر چه بیشتر مردم جان خود را تقدیم خواهند کرد.
وی در خصوص برگزاری آیین ملکوتی اربعین حسینی نیز گفت: در ماموریت بزرگ اربعین همکاران نیروی انتظامی با تمام توان و اقتدار برای حفظ امنیت و آرامش زائران از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: به همین منظور از 5 هزار نیروی کمکی پلیس و نیز همکاران ما در حوزه های اطراف مشهد مقدس برای تردد و دیگر مسائل زائران استفاده خواهد شد.
سردار اشتری اظهار داشت: امیدوارم مورد شفاعت شهدا باشیم و در قیامت شرمنده آنها نشویم و اعلام می دارم نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.