کد خبر : 175891 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۵ آبان - 13:49
تقدیر از ایرانسل در همایش بازدارندگی سایبری در سایه حماسه حسینی؛ ایرانسل برای تدوین و پیاده سازی طرح‌های تداوم کسب و کار و مقابله با بحران تقدیر شد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای تلاش‌های صورت گرفته در تدوین طرح‌های تداوم کسب و کار، مقابله با بحران و همچنین اهتمام در نشر و پیاده سازی فرهنگ پدافند غیرعامل تقدیر کرد

نوآوران آنلاین-

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای تلاش‌های صورت گرفته در تدوین طرح‌های تداوم کسب و کار، مقابله با بحران و همچنین اهتمام در نشر و پیاده سازی فرهنگ پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «طرح تداوم کسب و کار» یا BCP (Business Continuity Plan) و «طرح مقابله با بحران» یا  DRP(Disaster Recovery Plan) توسط ایرانسل براساس استانداردهای بین المللی تدوین و پیاده سازی شده است. در این دو طرح با پیشبینی مخاطرات و ریسک‌های موجود در سطح شبکه، قبل از بروز بحران امکان مقابله و پایداری شبکه در زمان بحران فراهم می‌شود.

 

این تقدیر در همایش «بازدارندگی سایبری در سایه حماسه حسینی» در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و سردار محمد حسین جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل از ایرانسل به عمل آمد.

«همایش بازدارندگی سایبری در سایه حماسه حسینی» صبح امروز سه شنبه ۱۵ آبان ماه برگزار شد.