کد خبر : 176182 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۱ آبان - 16:51
غربالگری دیابت در ایستگاه های سلامت محور شمال تهران غربالگری قند و فشار خون شهروندان به مناسبت هفته ملی دیابت در ایستگاه های سلامت محور شمال تهران رایگان انجام می شود.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: هفته ملی دیابت امسال با شعار دیابت و خانواده از 19 آبان ماه آغاز شده و تا 25 آبان ماه با اختصاص به موضوعاتی چون دیابت و رسانه، آموزش، تغذیه، غربالگری، سازمان های مردم نهاد، مشارکت های محلی، فعالیت بدنی و خانواده در ایستگاه های سلامت محور شمال تهران اجرا می شود.
 وی افزود: اداره سلامت شهرداری منطقه یک در این هفته اقدام به برگزاری برنامه های آموزشی گفتگو در شهر با حضور متخصصين و كارشناسان ديابت، مسابقات ورزشی در باغ موزه هنر ایرانی، ارایه خدمات سلامت محور در ایستگاه مترو تجریش، همایش تاثیر شادی و فعالیت بدنی در پیشگیری از ابتلا به دیابت با حضور دبیران کانون های اجتماعی سلامت محور در مرکز جامع توانبخشی معلولان ذهنی عمل و غربالگری قند و فشار خون در سراهای محلات شمال تهران می نماید.
معاون شهردار منطقه یک افزود: در حال حاضر بیش از 80 نفر در کانون های دیابت محلات منطقه یک عضو هستند که در زمینه پیشگیری از دیابت و آگاهی بخشی در جامعه فعالیت می کنند.