کد خبر : 176511 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۲۵ آبان - 16:01
شهردار منطقه یک: روان سازی ترافیکی شمال شرق تهران، بزرگترین پروژه تملکی سال های اخیر اجرای تقاطع سه سطحی بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، امام علی (ع) و ارتش با روان سازی ترافیکی شمال شرق تهران، بزرگترین پروژه تملکی سال های اخیر شهرداری منطقه یک بوده است.

نوآوران آنلاین- به گـزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهنـدس حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اجرای این پروژه بعد از تملک و آزادسازی معارضین ملکی بلوار شهید اندرزگو و بزرگراه طبقاتی شهید صدر، در طول چند سال اخیر بعنوان سومین پروژه تملکی شمال تهران محسوب می شود.
وی افزود: در این راستا 16 پلاک ثبتی حدفاصل قطعه شمالی بزرگراه شهید صدر ، بیمارستان شهید چمران ، صا ایران به مساحت 3 هزار و 870 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 129 میلیارد تومان تملک و به اجرای پروژه اختصاص یافت.
شهردار منطقه یک گفت: با تملک این محدوده فعالیت های اجرایی آن آغاز شد و معاونت های عمران و ترافیک منطقه یک نیز در کنار شهرداری تهران به انجام اقداماتی چون تکمیل پیاده رو شرقی حاشیه بزرگراه شهید صیاد حدفاصل کوچه عرب تا تقاطع خیابان صنایع با یک هزار و 500 متر مکعب خاکبرداری، اجرای تک جدول، نهرسازی، تعریض سواره رو، نرده گذاری، درختکاری و... و در حوزه ترافیکی نیز جهت کنترل ترافیک و روان سازی تردد ایمن شهروندان دستگاه های دوربین کنترل سرعت، نظارت تصویری، اجرای فیبر نوری، چراغ های راهنمایی هوشمند و چشمک زن، تابلوهای هدایت مسیر و... نصب و اجرا شد.
تاجیک اسماعیلی اجرای خیابان 35 متری شهید افتخاری را از دیگر پروژه های بزرگ تملکی و اجرایی در منطقه یک دانست که با تملک 12 معارض ملکی به مساحت 9 هزار و 768 متر مربع و با هزینه ایی بالغ بر 30 میلیارد تومان در حال اجراست و تا آخر سال جاری به بهره برداری می رسد.