کد خبر : 181032 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ دي - 17:19
نشست «رسانه‌ها و مسئولیت اجتماعی و رسانه ها و شایسته سالاری» در فرهنگ‌سرای رسانه دونشست از سلسله‌نشست‌های چهل سال با رسانه‌ها با موضوع «رسانه‌ها و مسئولیت اجتماعی و رسانه ها و شایسته سالاری» در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

نوآوران آنلاین- یازدهمین و دوازدهمین نشست از سلسله‌نشست‌های چهل سال با رسانه‌ها روز سه‌شنبه ۲۵ دیماه ساعت ۹:۳۰ و ۱۱:۳۰ با موضوع «رسانه‌ها و مسئولیت اجتماعی و رسانه ها و شایسته سالاری»  برگزار می‌شود.

 
 در نشست نخست سید ضیاء هاشمی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی “ایرنا”به عنوان میهمان ویژه  و عباس سلیمی نمین مدیر دفتر تاریخ مطالعات ایران و استاد دانشگاه و اکبر نصرالهی استاد دانشگاه و مدرس حوزه اجتماعی به عنوان کارشناسان و در نشست دوم مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه به عنوان میهمان ویژه و دکتر زهرا محمودی استاد دانشگاه و دکتر امیرعبدالرضا سپنجی استاد دانشگاه به عنوان کارشناسان در این نشست حضور خواهند داشت. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل‌نبی، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.