کد خبر : 182672 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ بهمن - 13:19
۲۲ بهمن نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت چهلمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي:

نوآوران آنلاین-۲۲ بهمن نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران براي استقرار ارزشهاي والاي الهي و اسلامي و ايجاد امنيت، استقلال و آزادي در کشور است.

پیروزی انقلاب اسلامی اعجاز و کرامتی الهي بود که به دست مردي از سلاله پاک رسول الله(ص) و با تکيه بر قدرت خروشان ملتي غيور، كه باوجود تمام دشواري‌ها، پاي از ركاب انقلاب و امام خويش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خريدند، به انجام رسيد.
بی شک، این پیروزی در سايه الطاف الهي، مرهون پيروي از اسلام ناب محمدي(ص)، رهبري پيامبرگونه امام خميني(ره)، اتحاد ملي و حضور مردم مسلمان و ولايت مدار حاصل شد.
اینک بوی بهار چهل سالگی انقلاب بر مشام می رسد و هنوز شما بر ميثاقتان با شهداي خونين پيکر انقلاب و عهدتان با امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب ايستاده ايد .
کشور عزیزمان ایران طی ۴۰ سال گذشته همواره مورد هجمه ها و بداندیشي هاي ظالمانه و ناعادلانه استکبار جنايتکار قرار داشته است اما همانگونه که تاريخ شهادت مي دهد وحدت ، همدلي و جانفشاني مردم ايران در برهه هاي حساس و خطير از جمله هشت سال جنگ تحميلي يك واقعه شكوهمند را براي كشور رقم زد و با آگاهي مردم مومن و انقلابي از اين دستاورد عظيم جهاني پاسداري كرده است.
اکنون که دشمن با توجه به پیشرفت های چشمگیر ایران در حوزه نظامي قدرت مقابله با ايران را ندارد به حربه اقتصادي روي آورده است و کشور در جنگ ديگري است، جنگي که توسط كشورهاي استكباري براي ايران به وجود آمده است و ابزار دشمن چالش هاي اقتصادي هستند.
انواع تحریم های ناجوانمردانه در طول سالیان پس از پیروزي انقلاب اسلامي نشان آن است که ميدان نبرد براي دشمنان اين مرز و بوم تعريف ديگري پيدا کرده است اما همگي شاهد هستيم که با وجود کارشكني ها، سختي ها و محدوديت هايي كه بر نظام اقتصادي كشور و زندگي مردم روا داشته اند همچنان ناكام مانده اند.
مفتخریم که بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته است در سالیان اخیر با نصب العين قرار دادن منويات رهبر معظم انقلاب و با هدايت صحيح منابع در راستاي حمايت از توليد کنندگان داخلي و کالاهاي ايراني و توزيع عادلانه تسهيلات بين بخش‌هاي مختلف جامعه به ويژه نيازمندان و مددجويان گام‌هايي موثر در تحقق اهداف ترسيمي كشور بردارد.
دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی دستاورد های انقلاب اسلامي ايران است و راهپيمايي امسال نسبت به سال هاي گذشته، از اهميت بالاتري برخوردار است.
بدون شک مراسم راهپیمایی سالروز ۲۲ بهمن ماه فرصتی مغتنم براي تجديد عهد با امام شهيدان، رهبري معظم انقلاب و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
ما، اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، به نمايندگي از تمامي پرسنل بانک فرارسيدن چهلمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و تمامي هموطنان عزيز تبريک عرض مي نماييم.