کد خبر : 182846 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ بهمن - 17:57
گله شهروندان از نرخ های دریافتی پارکینگ های عمومی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: درصد قابل توجهی از شهروندان از نرخ دریافتی در پارکینگهای عمومی و حاشیه به شدت گله مند هستند چون به هیچ عنوان با نرخ مصوب شورا تناسب ندارد.

نوآوران آنلاین- محمد علی کرونی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم ساماندهی پارکینگ ها عمومی و حاشیه ای گفت :   با توجه به معضل ترافیک در شهر تهران مسئله پارکینگ های عمومی و پارکینگ های حاشیه ای باید  با مدیریت مناسبتری اداره شود.
وی با تاکید بر این درآمد در نظر گرفته شده ناشی از پارکینگها در بودجه به هیچ عنوان تناسبی با درآمد واقعی ندارد گفت : احتمال آن وجود دارد که پارکینگها یا به صورت چند پله ای به دست پیمانکار واقعی می رسد  و یا در قرادادهای منعقده به هیچ عنوان صرفه و صلاح شهرداری لحاظ نمی شود.

به گفته کرونی درصد قابل توجهی از شهروندان از نرخ دریافتی در پارکینگهای عمومی و حاشیه به شدت گله مند هستند چون به هیچ عنوان با نرخ مصوب شورا تناسب ندارد. درحالیکه شهرداری مبلغ قرارداد را با نرخ مصوب شورا محاسبه کرده و مناقصه برگزار می کند.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد : در صورت پرداختن به بحث پارکینگ عمومی و حاشیه ای درآمد پایدار قابل توجهی برای شهرداری کسب می شود  که کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر نیز هم اکنون بدنبال همین موضوع است. این موضوع در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا محقق شده است.