کد خبر : 182848 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ بهمن - 18:00
ورود سازمان بازرسی به فاز۲ برج میلاد/ نامه نگاری با ریاست شورا رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: سازمان بازرسی کشور به موضوع فاز دوم برج میلاد و گودبرداری انجام شده ورود پیدا کرده است.

نوآوران آنلاین- محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تهیه طرح جامع برج میلاد که قرار بود تا پایان سال تدوین و به شورا ارائه شود، گفت: حدود ۶ ماه پیش جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیسیون عمران و حمل و نقل و پیروزحناچی در کسوت معاونت معماری و شهرسازی وقت داشت برگزار شد، متاسفانه با گذشت ماه ها از آن زمان  هنوز نه طرح جامع مربوط به اراضی برج میلاد تهیه شده و نه در خصوص گودبرداری این برج تعیین تکلیف شده است.

وی ادامه داد: در خصوص فاز ۲ برج میلاد و گودبرداری انجام شده چندین مکاتبه از سوی کمیسیون معماری و شهرسازی به شهرداری داشته ایم و اخیرا سازمان بازرسی کل کشور نیز به این موضوع ورود کرده است.

سالاری تاکید کرد: پس از بی پاسخ ماندن  مکاتبات و پیگیری های ما در خصوص اجرایی شدن  مصوبات کمیسیون مشترک، چند روز پیش نامه ای به ریاست شورای شهر تهران نوشته و درخواست کردیم رییس پارلمان محلی پایتخت این موضوع را پیگیری کند.