کد خبر : 183294 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ اسفند - 13:51
شاهین طبع: می‌خواهیم با ترکیب و کیفیت متفاوتی در جام‌جهانی باشیم سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال گفت: قبلا هم در جام‌جهانی بوده‌ایم اما این دوره می‌خواهیم با ترکیب وکیفیت متفاوت در این مسابقات حاضر شویم.

نوآوران آنلاین- مهران شاهین‌طبع در جریان تمرین امروز (چهارشنبه) یکم اسفندماه ۱۳۹۷ درباره بازی مقابل ژاپن و استرالیا توضیح داد: امیدوارم دو بازی خوب را مقابل این تیم‌ها داشته باشیم. همانطور که می‌دانید این دو تیم با ترکیب متفاوت به ایران می‌آیند اما امیدوارم نتیجه خوبی را مقابل آن‌ها کسب کنیم. این بازی برای ژاپن هم مثل ایران بسیار مهم است، امیدوارم عملکرد خوبی را داشته باشیم.

او در مورد ترکیب نهایی تیم ملی بسکتبال توضیح داد: ترکیب ما تقریباً مشخص است ولی اجازه دهید بعد از تمرین امروز آن را اعلام کنیم تا در صورت مصدومیت مجبور به تغییر لیست اعلام شده نشویم. هرچند الان هم ترکیب مشخص است و ما ۱۵ بازیکن را خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره تغییرات تیم ژاپن نسبت به بازی رفت، توضیح داد: ژاپن نسبت به بازی رفت دو بازیکن را جا به جا کرده است و الآن فازکاس را آورده است. براون، هاشیمورا و واتانابه هم در این دیدار حضور نخواهند داشت. با این حال ژاپن تیم منظمی است و ثبات خیلی خوبی دارد که کار تیم ما را سخت می‌کند.

او در مورد پیش‌بینی‌اش برای صعود تیم ملی بسکتبال به جام‌جهانی توضیح داد: ما قبلاً دو بار به جام‌جهانی رفته‌ایم ولی فراز و نشیب زیادی داشتیم، هرچند که دوره قبل با فرانسه خوب بازی کردیم. اما می‌خواهیم با یک ترکیب و کیفیت بهتر در جام‌جهانی حاضر شویم.

شاهین‌طبع در خصوص مایک رستم‌پور نیز توضیح داد: رستم‌پور هم بازیکن خوبی است اما چیزی از ایرانی‌های بومی اضافه ندارد. با این حال او بازیکن خوبی است و امیدوارم به تیم کمک کند.