کد خبر : 184578 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند - 12:32
بررسی آیین‌نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو و معلمان دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از بررسی آیین‌نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو و معلمان در آخرین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.

نوآوران آنلاین- مهدی نویدادهم در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد درباره آخرین مصوبات جلسه شورای عالی آموزش و پرورش گفت: ۹۶۳ امین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، هفته گذشته با حضور اکثر اعضای شورا برگزار شد.

وی افزود: آیین نامه تعیین شرایط پذیرش دانشجو و معلمان در دستورکار این جلسه قرار داشت که مباحث بسیاری پیرامون آن صورت گرفت.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه این موضوع اکنون در کمیسیون و صحن علنی شورای عالی مطرح است اظهار کرد: اعضای شورا با حساسیت و دقت فراوان این موضوع را بررسی کردند.

نویدادهم با اشاره به اینکه اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت، معلم است گفت: بهترین مرحله‌ای که می‌توان برای معلم شرایطی گذاشت که وارد آموزش و پرورش شده و در اختیار آموزش و پرورش باشد، همین موضوع بررسی شده در این جلسه است.

وی افزود: ضوابط و شرایط این موضوع باید از سوی نهادها و ارگان‌های دیگر نیز همسو شود.

نوید ادهم ادامه داد: از منظر شورای عالی این موضوع کاملا مشخص است که باید در مرحله بعد وارد مذاکره با دستگاه‌های دیگر شویم تا مبنای ورود دانشجو و معلم به سیستم آموزش و پرورش قرار بگیرد.