کد خبر : 184619 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند - 13:54
گل‌محمدی: خاطرات خوبی از تراکتور و مردم تبریز دارم سرمربی پدیده می‌گوید فردا مقابل تیم خوب و تقویت شده‌ای بازی دارد که نتایج خوبی کسب کرده است.

نوآوران آنلاین- یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته بیست و دوم لیگ‌برتر اظهار کرد: خاطرات خوبی از تراکتور و مردم تبریز دارم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و جوانمردانه‌ای باشیم. با توجه به وضعیت جدول، بازی فردا، یکی از بازی‌های مهم تیم به حساب می‌آید، ما تمرینات خوبی داشتیم و می‌دانیم که فردا مقابل تیم خوب و تقویت شده‌ای بازی داریم که نتایج خوبی کسب کرده است.

او ادامه داد: با توجه به این که تراکتور بازیکنان خوب و سرشناسی دارد، بازی مقابل این تیم تجربه خوبی برای بازیکنان ما به حساب می‌آید. دژاگه و شجاعی از بازیکنان خوب به لحاظ فنی و اخلاقی به حساب می‌آیند و امیدوارم بازیکنان بتوانند بهره لازم را از این مسابقه ببرند. امیدواریم این بازی برای هواداران تراکتور هیجان و کیفیت خوبی داشته باشد و فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم خواهیم بود.

گل‌محمدی افزود: ما در یارگیری ابتدای فصل چند بازیکن از لیگ یک گرفتیم که همه آن‌ها توانایی خودشان را نشان دادند و هزینه‌ای که برای تیم ما شد در مقایسه با تیم‌های دیگر بسیار کم‌تر بود و فکر نمی‌کنم بیش‌تر از دوازده میلیارد هزینه کرده باشیم. در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی برای پرداخت هزینه داشتیم اما با اراده‌ای که بازیکنان نشان دادند و حمایتی که هواداران داشتند در سخت‌ترین شرایط به کمک ما آمده بودند و آن عاملی شد تا روند خود را حفظ کنیم و خدا را شکر در تیم‌های اول جدول هستیم. امیدواریم با کسب امتیازهای لازم جواب حمایت هواداران خود را بدهیم.

سرمربی پدیده گفت: افراد زیادی برای تیم پدیده زحمت کشیده‌اند و خود آقای مهاجری نیز زحمات زیادی برای پدیده کشیده است و برای او در تیم جدیدش آروزی موفقیت می‌کنم.